Atât de confuz în ceea ce privește pierderea în greutate

Oamenii slabi n-o să înțeleagă niciodată adevărul trist despre diete

Aceasta reprezintă cea mai mare proporție din necesarul dvs. Digestie Corpul tău va folosi o parte din caloriile pe care le consumi pentru a te ajuta să digeri și să metabolizezi alimentele pe care le consumi.

Related Content

Acesta este cunoscut sub numele de efectul termic al alimentelor TEF și variază în funcție de alimentele pe care le consumi. De exemplu, proteina necesită o digestie puțin mai mare, în timp ce grăsimea necesită cea mai mică 3. Activitate fizica Restul de calorii pe care le obțineți din alimente alimentează activitatea dvs. Aceasta include atât sarcinile dvs.

MEDITAŢII PENTRU PIERDEREA IN GREUTATE - MARIANNE WILLIAMSON;

Prin urmare, numărul carnea de vită te ajută să slăbești de calorii necesare pentru acoperirea acestei categorii poate varia de la o zi la alta și de la o persoană la alta. Ai nevoie de un deficit de calorii pentru a pierde în greutate Odată ce nevoile de energie imediate ale corpului dvs. O parte din acesta este depozitat sub formă de glicogen în mușchii tăi, dar majoritatea vor fi depozitate sub formă de grăsime.

Prin urmare, dacă mănânci mai multe calorii decât corpul tău are nevoie, vei câștiga în greutate, mai ales din grăsimi 4, 5, 6, 7, 8, 9.

Este posibil să faci sport în fiecare zi

Pe de altă parte, dacă caloriile pe care le obțineți din dieta dvs. Acest lucru vă determină să pierdeți în greutate, mai ales din grăsimea corpului 10, 11, 12, Acest concept de echilibru caloric a fost dovedit din când în când și persistă dacă caloriile dvs. Rezumat Pentru a pierde în greutate, trebuie să ardeți întotdeauna mai multe calorii decât mâncați.

dacă arde grăsime încercând să slăbească umorul

La fel ca în centimetri și kilograme, caloriile sunt o unitate de măsură. Prin urmare, în ceea ce privește pierderea în greutate, de calorii vor rămâne de calorii, indiferent dacă provin dintr-un măr sau o gogoașă.

10 motive pentru care nu pierdeți greutate

Cu toate acestea, din punct de vedere al sănătății, toate caloriile nu sunt create egale. Este important să facem distincția între cantitate și calitate. Chiar și alimentele care au aceeași cantitate de calorii pot avea o calitate nutritivă diferită și pot avea efecte foarte diferite asupra sănătății tale 19, 20, Diferite alimente tind să vă afecteze diferit metabolismul, nivelul hormonilor, foamea și pofta de mâncare 22, 23, De exemplu, consumul de de calorii în gogoși poate să nu-ți diminueze foamea la fel de eficient ca și să mănânci de calorii din mere.

Prin urmare, o gogoașă vă poate face mai probabil să alimentați mai târziu în timpul zilei, împiedicându-vă să obțineți deficitul de calorii necesar pentru pierderea în greutate.

scădere în greutate masculină în exces kilo off slăbire lichid

În ceea ce privește sănătatea, nu toate caloriile sunt create egale. De ce poate părea că caloriile nu contează pentru pierderea în greutate Biologic vorbind, un deficit de calorii este întotdeauna necesar pentru a pierde în greutate. Nu există nicio cale.

Contorizarea caloriilor funcționează? O privire critică

Cu toate acestea, mulți oameni susțin că, atunci când încercați să slăbești, ce mănânci este mai important decât cât costă tu mananci. Această afirmație este, în general, alimentată de studii în care participanții la dietele cu conținut scăzut de carbohidrați păreau să piardă mai mult în greutate decât cei din dietele cu conținut ridicat de carbohidrați, în ciuda consumului cât mai multe sau chiar mai multe calorii totale 25, 26, 27, La prima vedere, aceste studii par să sugereze că nu este necesar un deficit de calorii pentru pierderea în greutate.

Ele sunt adesea folosite ca dovadă că numărarea caloriilor este inutilă. Totuși, aceasta este o interpretare deficitară a dovezilor din următoarele trei motive.

2 săptămâni slim jos cafeaua neagră te ajută să pierzi grăsime

Oamenii sunt răi la estimarea a ceea ce mănâncă Multe studii se bazează pe jurnalele alimentare participante, mai degrabă decât pe măsurători directe pentru a determina câte calorii consumă sau ard prin activitate fizică. Din păcate, jurnalele alimentare și de activitate sunt de renume pentru că sunt foarte inexacte. Acest lucru este valabil chiar și în cazurile în care participanților sunt plătiți pentru a fi exacti 29, 30, 31, 32, Chiar și dieteticienii nu se potrivesc atunci când li se cere să raporteze cu exactitate aportul caloric, deși într-o măsură mai mică decât profesioniștii care nu au nutriție Acest lucru ajută la reducerea foametei și a apetitului și poate determina participanții la dietele cu conținut scăzut de carbohidrați să consume mai puține calorii totale pe zi 12, 35, 36, Proteinele necesită, de asemenea, ceva mai multă energie pentru a digera decât carbohidrații și grăsimile, ceea ce poate contribui la deficitul de energie necesar pierderii în greutate, cel puțin într-o anumită măsură 3.

Cu toate acestea, numărul ușor mai mare de calorii arse în timpul digestiei proteinelor nu va face o diferență semnificativă în pierderea în greutate 14, 15, Studiile măsoară adesea pierderea în greutate, mai degrabă decât pierderea de grăsime Multe studii raportează doar cantitatea totală de greutate pierdută, fără a specifica dacă această greutate provine din pierderea de grăsime, mușchi sau apă.

Se știe că dietele cu conținut scăzut de carbohidrați reduc depozitele de carbohidrați ale organismului.

Ținem legătura!

Deoarece, în mod normal, carbohidrații sunt depozitați împreună cu apa în celulele dvs. Acest lucru poate face să apară ca și cum dietele cu conținut scăzut de carbohidrați îi ajută pe atât de confuz în ceea ce privește pierderea în greutate să-și piardă grăsimile mai repede decât ei. Studiile care controlează acești trei factori pun mitul la odihnă Pentru a rezolva cu adevărat dezbaterea dacă caloriile contează pentru pierderea în greutate, priviți dovezile numai din studii care controlează pentru cei trei factori de mai sus.

Astfel de studii arată în mod constant că pierderea în greutate rezultă întotdeauna de la oamenii care consumă mai puține calorii decât cheltuiesc.

Cu toate acestea, studiile care controlează acești factori arată în mod constant că este necesar un deficit de calorii.

Asevedeași