Cea mai bună metodă de a măsura progresul pierderii în greutate

cea mai bună metodă de a măsura progresul pierderii în greutate

Timp de citire: 9 minute Share on Facebook Share on twitter Distribuiți pe linkin Anterior, a apărut un articol despre el cum îți poți măsura singur procentul de grăsime. Există, totuși, câteva alte metode, care sunt mult mai avansate decât unele din primul articol; Cu toate acestea, este bine să ne dăm seama că nicio metodă de măsurare nu este complet precisă; în acest articol vom discuta despre cele cea mai bună metodă de a măsura progresul pierderii în greutate utilizate metode; ce înseamnă, care sunt avantajele, dar și dezavantajele.

Ce opțiuni am?

În cele din urmă, vom trage o concluzie finală. Ce și de ce Măsurarea oamenilor, în termeni oficiali, Antropometria este abilitatea de a determina dimensiunile și proporțiile corpului uman. Prin urmare, aceasta include nu numai măsurarea procentului de grăsime, dar nu voi trata pe acest lucru acum.

Determinarea compoziției corpului este importantă în multe sporturi, de exemplu, pentru a afla dacă o nouă dietă funcționează bine sau nu, sau dacă metoda actuală de antrenament funcționează bine. În plus, poate fi important și pentru sportul cu clase de greutate; un kilogram suplimentar de mușchi va oferi cel mai probabil mai multe rezultate decât un kilogram de grăsime.

Indiferent de motivul dvs. Metodele mai simple și mai ieftine au fost deja discutate conform indicațiilor. Concluzia de la aceasta a fost că nici o metodă de măsurare nu este complet exactă. Acum vom vorbi despre metodele de măsurare mai complexe. Cu toate acestea, ulterior s-a dovedit că această metodă ar putea fi folosită pentru a determina compoziția corpului; Grăsimea are o permeabilitate diferită de țesutul muscular și aceste date pot fi utilizate pentru a vizualiza proporția de grăsime din greutatea totală a corpului.

În plus, o scanare DEXA distinge între țesutul osos și masa musculară; ambele se încadrează sub masă fără grăsimi conform mai multor metode. Nu cu o scanare DEXA.

Ce este slăbitul din grăsime?

Persoana de testare nu trebuie să facă nimic în afară de minciună, iar gestionarea umidității persoanei de testare influențează cu greu măsurarea.

În plus, scanerele trebuie calibrate corespunzător.

cea mai bună metodă de a măsura progresul pierderii în greutate zahăr față de scăderea în greutate

Cu toate acestea, diverși producători au algoritmi diferiți, iar acești algoritmi nu sunt foarte des dezvoltați nici pentru sportivi. Mai mult, o scanare DEXA nu este suficient de precisă pentru a detecta mici modificări ale compoziției corpului. Deoarece întregul corp trebuie scanat, trebuie să vă încadrați sub scaner ca persoană de testare; aceasta se termină adesea cu o lungime peste 1m În cele din urmă, o mulțime de lucruri trebuie să fie aceleași de la scanare la scanare: conținutul stomacului, poziția pe scaner, îmbrăcămintea, timpul până la ultimul antrenament.

Cântărirea sub apă Această metodă de măsurare, cu alte cuvinte, hidrodensitometria hidro-apă, densi de densitate este o metodă de măsurare bazată pe deplasarea apei persoanei de testare. Persoana testată, care poartă o cantitate minimă de îmbrăcăminte, este cântărită mai întâi pe o scară.

Persoana care se ocupă de testare se așează apoi pe un scaun, care scade până când persoana testată este cufundată complet.

Măsurarea progresului: Cum vă garantați câștigurile?

Aici, persoana testată trebuie să stea complet liniștită, cu plămânii complet goi. Măsurarea este repetată de mai multe ori pentru a obține o măsurare exactă. Cu toate acestea, având în vedere că densitatea osoasă a sportivilor este mai mare decât cea a persoanei obișnuite, aceasta poate duce la o subestimare a procentului de grăsime.

cea mai bună metodă de a măsura progresul pierderii în greutate Pierdere în greutate de 20 de kilograme

Pentru persoanele în vârstă este exact opusul; o densitate osoasă mai mică poate supraestima procentul de grăsime. Mai mult, trebuie făcută o estimare a volumului rezidual pulmonar și a volumului de gaz din intestine, printre altele. În plus, metoda de măsurare nu este într-adevăr favorabilă timpului, iar metoda poate fi destul de enervantă pentru persoana testată. Echipamentele sunt, de asemenea, costisitoare.

Pod Pod Cu alte cuvinte, această metodă se mai numește pletismografie, derivată din cuvântul grecesc pletysmos sensul crește sau crește. Această metodă este similară cu cântărirea subacvatică, dar persoana testată are loc acum într-o cabină ocupată, după care se măsoară deplasarea aerului în locul deplasării apei.

Cum pentru a măsura greutatea dumneavoastră? În picioare pe scări nu va fi determinant numai de greutate. De fapt, care vă oferă doar o mică parte a imaginii şi atunci când sunt încercarea de a pierde în greutate de fapt poate fi agravante pentru a sta pe baremele de fiecare zi şi se cântăreşte-te. Greutatea este o măsurare totală a corpului, dar există multe părţi a corpului, inclusiv grăsimi vă magazin şi muşchii dumneavoastră. Cantareste masa musculara mai mult decât stocate grăsime; Dacă aţi folosit vreodată greutate de ridicare şi de a exercita ca dumneavoastră principalul mijloc de a pierde în greutate, atunci s-ar putea au devenit agravate iniţial.

În plus, podul Bod este mult mai puțin neplăcut pentru persoana testată și mai ușor de efectuat. În plus, încăperea în care se face măsurarea trebuie verificată pentru temperatură și umiditate. În plus, persoana testată trebuie să fie complet uscată și îmbrăcămintea, deoarece apa poate influența considerabil măsurarea. Mai mult, în funcție de persoana măsurată, această metodă de măsurare pare să subestimeze sau să supraestimeze procentul de grăsime în comparație cu metoda subacvatică.

Care este cea mai bună măsurare acum?

Organizarea provocării

Din această întreagă poveste, aș putea trage concluzia că nicio metodă nu este exactă și că totul este o prostie; Un RMN ar oferi o reprezentare mult mai exactă a realității, dar în afară de faptul că prețul slăbire bangkok astfel de măsurători este extrem de ridicat, chiar și această scanare nu reprezintă pe deplin realitatea. Problema este că ipotezele sunt făcute cu toate metodele de măsurare și că sunt utilizate medii.

Mentionez volumul pulmonar, cantitatea de gaz din intestine, densitatea tesutului muscular etc. Dacă credeți că ar fi frumos să aveți o cea mai bună metodă de a măsura progresul pierderii în greutate rezonabilă a procentului de grăsime, o greutate subacvatică sau o scanare DEXA ar fi cea mai bună opțiune.

Cu toate acestea, așa cum s-a explicat, aceste metode pot avea o marjă de eroare de care multe persoane nu sunt satisfăcute. Care este atunci cea mai precisă metodă?

Account Options

Disecarea și apoi cântărirea țesuturilor corpului; cu toate acestea, se pare că această măsurare poate fi făcută o singură dată pe persoană testată. Dar atunci ce? Toate frumoase, această poveste teoretică, dar ce ar trebui să facem acum? Ei bine, aș recomanda să vă îndepărtați de toată povestea procentului de grăsime.

Pur și simplu nu există o metodă cu adevărat exactă pentru a afla procentul de grăsime. Ei bine, este bine JW, deci doar drăguț și confortabil?

cea mai bună metodă de a măsura progresul pierderii în greutate arderea grăsimilor la 50 de ani

Nu, cu siguranță că nu. Ce vreau să vă spun este că trebuie să vă întrebați ce anume doriți să știți. Vrei să știi care este procentul tău de grăsime sau vrei să știi dacă pierde masa ta de grăsime?

Există o mare diferență aici. Nu putem măsura prima cu exactitate, dar a doua este rezonabilă.

Related Content

Dacă țineți cont de greutatea dvs. Dacă nu sunteți mulțumit de acest lucru, puteți urmări contururile părților corpului; circumferința brațului, circumferința picioarelor, circumferința buricului, de exemplu.

Pentru a alege metoda corectă pentru dvs. Rețineți că majoritatea cluburilor de sănătate oferă un anumit tip de testare a grăsimilor corporale. Profitați maxim de măsurarea grăsimii corporale prin: Verificați-o o dată pe săptămână sau o dată la două săptămâni în loc de zilnic. În timp ce grăsimea corporală nu dispare peste noapte și este posibil să nu observați aceste mici modificări dacă măsurați în fiecare zi. Dacă ai aceeași persoană te măsoară de fiecare dată.

Dacă acum vedeți că brațele și picioarele dvs. Este posibil ca împreună cu fotografiile să aveți acum o bună indicație a ceea ce se întâmplă cu corpul dumneavoastră. Dacă doriți să vedeți date sau cifre mai grele pe hârtie, există o ultimă metodă. Cumpără unul sertizator de piele și urmăriți-vă greutatea împreună cu grosimile ploii din anumite locuri de pe corp.

De exemplu, tricepsul, spatele, partea inferioară a spatelui, abdomenul, șoldul, fesa și coapsa numesc câteva, măcar iau pliurile în care ții cel mai mult grăsime!

Urmărirea consumului de energie și a macro-urilor

Uită de procentul de grăsime! Păstrați o înregistrare a numărului de milimetri pe care îl măsurați într-un jurnal de bord, fără a-i converti într-un procent de grăsime. Formulele cu care pliurile pielii sunt transformate în procente de grăsime se bazează pe o serie de presupuneri Acum vedeți că pliurile pielii scad în grosime, atunci știți sigur că pierdeți masa grasă. Dacă țineți evidența mai multor pliuri, puteți afla, de asemenea, unde pierdeți în principal grăsimea. Cu toate acestea, țineți cont de umiditatea subcutanată.

La procentele mai mici de grăsime, umiditatea subcutanată vă va influența cu siguranță măsurătorile. Dar acum ai cel puțin întreaga poveste despre metodele de măsurare împreună cu o alternativă. Întreabă-te de ce vrei să-ți cunoști cu adevărat procentul de grăsime; ce adaugă această cifră, în afară de scăderea masei totale de grăsimi? Dacă nu adăugați nimic, economisiți bani și stres și aplicați metoda de mai sus pentru a măsura progresul dvs.

Asevedeași