Cum îți trântești șoldurile, Account Options

All rights reserved doc.

Cum îți trântești coapsele interioare

Toate acestea îți pot leza în timp articulațiile. Autor: Dr. Cum îți lezezi articulațiile fără să-ți dai seama Ai câteva kilograme în plus, stai prea mult cu telefonul în mână sau porți tocuri înalte zilnic? Toate acestea îți pot leza în timp articulațiile. Ai depășit greutatea normală Articulațiile tale, care leagă oasele între ele, sunt sensibile la încărcături grele.

Fiecare kilogram pune 4 kilograme de stres pe genunchi.

Luszczyca na glowie. odbarwienie wlosow, ktore przejdzie

De asemenea, îți încordează spatele, șoldurile și picioarele. Acest lucru provoacă uzură care poate duce la deteriorare și durere.

A fi supraponderal declanșează și inflamația în organism, ceea ce poate face ca toate articulațiile, inclusiv cele de la mâini, să fie rigide, dureroase și umflate.

Scrii prea mult pe telefon Dacă stai mult cu degetele mari îndoite și scrii texte pe telefon, tendoanele tale se pot irita și pot bloca aceste degete într-o poziție ondulată. Privitul în jos spre telefon, într-o poziție fixă, este la fel de rău pentru gât și umeri.

Cu fiecare centimetru cu care capul se apleacă în față îți crește presiunea pe mușchi. Dacă îți îndoi gâtul până când bărbia îți atinge pieptul, este ca și cum gâtul trebuie să suporte greutatea a 5 capete în loc de unul.

Cum Poți Să-ți Slăbești În

Când călcâiele se ridică, la fel se întâmplă și cu forța de răsucire a genunchilor. Dacă porți tocuri înalte în fiecare zi, îți crești riscul de osteoartrită.

  • Cum să-ți faci corpul să ardă mai mult grăsime
  • Arderea grasimilor g5 cum să ardeți grăsimea coapsei pastile de dietă în afara pieței
  • Cum să pierzi grăsimea laterală acasă
  • Mișcă-ți fundul! | Dietă şi slăbire, Sănătate | aaeecom, cum îți trântești coapsele interioare
  • Diete care chiar muncesc din greu arde grăsime din coapsele exterioare vreau sa slabesc 5 kg repede

Porți încălțăminte nepotrivită Pantofii uzați nu susțin suficient picioarele și gleznele, ceea ce face ca genunchii, șoldurile și spatele să aibă de suferit. De asemenea, dacă faci sportasigură-te că adidașii se potrivesc cu acel gen de mișcare. Adidașii înalți, tip gheată, sunt buni pentru baschet, de exemplu, pentru că protejează gleznele de entorse.

Îți trosnești degetele Acest sunet pe care îl auzi când îți trosnești degetele provine din niște bule minuscule care explodează în lichidul din jurul articulațiilor tale sau din ligamentele în contact cu osul.

Cum îți trântești șoldurile produse mondiale morrison

Acest obicei nu provoacă artrită, așa cum se spune, dar anumite cercetări au arătat ar putea face ca mâinile să se umfle și să-ți slăbească puterea de prindere. Porți o geantă prea mare și prea grea Fie că este vorba de o poșetă, fie că e vorba de un rucsac, o geantă prea mare, purtată pe un singur umăr, poate provoca dureri la nivelul gâtului și al umerilor. Greutatea mare pe un singur umăr îți dezechilibrează postura și mersul.

Dacă ai tendința de a purta gențile doar pe o parte, tracțiunea constantă îți întinde mușchii și îți obosește articulațiile.

  • Multe persoane asociaza aportul ridicat de proteine cu bodybuilding-ul.
  • Cum îți înveți corpul să ardă grăsime treptat și fără efort
  • Instrucțiunile arzătorului de grăsime

Dacă ești nevoit să cari genți mari și grele, fie pune-le pe ambii umeri, pentru a răspândi egal greutatea, fie schimbă des geanta de pe un umăr pe altul. Folosești mușchii greșiți Când pui prea multă încărcătură pe mușchii mici, articulațiile tale plătesc prețul. Dacă trebuie să deschizi o ușă grea, împinge în ea cu umărul, nu cu degetele.

Când ridici o greutate de pe podea, apleacă-te pe vine și ridică-te împingând în mușchii puternici ai picioarelor.

Cum îți lezezi articulațiile fără să-ți dai seama

Când porți ceva greu în mâini, ține obiectul în palme, cât mai aproape de corp, fără să răsfiri degetele. Dormi pe burtă S-ar putea ca această poziție de dormit să te ajute să nu mai sforăi, dar nu-ți este de ajutor în alte privințe.

Dormitul pe burtă îți împinge capul înapoi, ceea ce îți comprimă coloana vertebrală și pune presiune asupra altor articulații și mușchi. Nu te întinzi suficient Stretching-ul regulat întinderea mâinilor și a picioarelor te poate ajuta să îți consolidezi mușchii și tendoanele. De asemenea, le poate face mai flexibile. Acest lucru permite articulațiilor să se miște mai ușor și ajută mușchii din jurul lor să funcționeze mai bine.

Cum să-ți slăbești în jos șoldurile

Se poate spune că stretching-ul este cheia pentru articulații sănătoase și stabile. Nu faci antrenamente de forță După ce împlinești 40 de ani, oasele încep să se subțieze și devin mai susceptibile de a se pierdeți în greutate cu tamarindul. Dacă faci antrenamente de forță cum ar fi ridicarea greutățiloracest lucru încetinește pierderea osoasă și cum îți trântești șoldurile creșterea.

Deci nu numai că vei avea mușchi mai cum îți trântești șoldurile, ci și oase mai dense. Împreună, acestea îți stabilizează articulațiile, astfel încât să ai un risc mai mic de a te răni. Fumezi sau mesteci tutun Iată un alt motiv pentru a renunța la aceste obiceiuri: articulațiile tale îți vor mulțumi. Nicotina din țigări și din tutunul de mestecat îți reduce fluxul de sânge către oasele și discurile coloanei vertebrale. În plus, limitează cantitatea de calciu care intră în oase și descompune estrogenul, un hormon de care ai nevoie pentru sănătatea oaselor.

Toate acestea fac ca articulațiile tale să fie mai slăbite și cresc riscul de fractură de șold.

Cum îți trântești coapsele interioare Cum arde grăsime pe șolduri și burtă arzator de grasimi. Antrenament fund: Flexii la aparat pentru aductori coapse interioare ard grasimile repede o luna Cum să arzi grăsimea înapoi mai repede stimulanți naturali pentru arderea grăsimilor ce pastila de dieta functioneaza cu adevarat.

Nu ai un somn de calitate Un studiu a descoperit că persoanele cu artrită s-au confruntat cu dureri mai mari după nopți în care n-au dormit bine.

O teorie este că atunci când nu dormim bine, se declanșează inflamații în corp, situație care ar putea duce la probleme cu articulațiile în timp. Ai o postură incorectă Corpul se simte cel mai bine când lucrezi cu el, nu împotriva lui, de aceea postura este importantă. Când te trântești în scaun, pui mai mult stres pe mușchi și articulații.

E cum îți trântești șoldurile să ții spatele drept și umerii trași spre spate și spre în jos. Ignori durerile Când te antrenezi, mai ales dacă ești o persoană foarte ambițioasă, te gândești că trebuie să simți anumite dureri pentru a-ți atinge scopul antrenamentului.

Este adevărat că un anumit grad de durere musculară este normală. Dar dacă durerea ține zile întregi sau dacă mușchii sunt umflați sau prea dureroși pentru a te deplasa sau pentru a-i atinge acest lucru nu mai este în regulă.

Cum sa scapi de grasimea de pe solduri - Silueta Mea, Exercitii pentru a Scapa de Aripioare

Durerea articulară nu este normală, așa că n-o ignora. Dacă nu dispare, mergi la medic. Petreci prea mult timp la computer Poate că te doare gâtul sau poate că simți tensiune în zona coatelor și a încheieturilor, sau poate te dor spatele și umerii.

Problema nu este neapărat o postură proastă, ci faptul că o menții prea mult timp, ceea ce îți suprasolicită mușchii și pune presiune asupra discurilor coloanei. Dacă lucrezi stând așezat, asigură-te că te ridici și faci câțiva pași la fiecare oră.

Cele mai noi de pe blog Spineo.

Asevedeași