Cum să arzi grăsimea corpului uman

cum să arzi grăsimea corpului uman

De ce slăbești atât de greu, deși depui efort

Serena Solomon 7. Am făcut asta câte opt ore pe zi timp de șase zile. Pe alocuri, ruta era atât de abruptă încât trebuia să iau bicicleta pe umăr. A fost și extrem de cald, vreo 35 de grade Celsius.

Cu toate caloriile pe care le-am ars, m-aș fi așteptat să mă întorc acasă mai slab cu câteva kilograme. Dar nu s-a întâmplat așa, dintr-un motiv simplu: la finalul fiecărei zile, am mâncat cantități imense de mâncare, parțial pentru că simțeam că merit.

Metabolismul alimentelor

Mi-am zis că pot mânca orice după orele alea petrecute pe bicicletă în soarele fierbinte. Dar creșterea apetitului nu e singura modalitate prin care corpul compensează pentru sport. Poate să regleze și cantitatea de mișcare pe care o faci între ședințele de sport. Poate că ai auzit de activitatea termogeneză, pe scurt NEAT. Descrisă inițial de James Levine de la clinica Mayo la începutul anilorse referă la caloriile pe care le arzi în timpul activităților fizice care nu implică dormit, mâncat sau exerciții structurate - activități precum gătitul, scrisul la tastatură, grădinăritul, curățenia.

Sună trivial, dar ai fi surprins cât de mult contribuie NEAT la arderea zilnică de calorii. Diferența dintre două persoane poate fi și de două mii de calorii pe zi.

pierderea în greutate a rollinilor de henry

Când ne odihnim, majoritatea dintre noi ardem o calorie per kilogram pe oră. Asta e rata metabolică de relaxare sau RMR. Dacă stai pe scaun și te uiți la ecranul laptopului, arzi cu cinci procente mai multe calorii sau între zece ș douăzeci de calorii pe oră, conform acestui studiu.

  • Trebuie să vă odihniți între seturi timp de de secunde.
  • Cum sa slabesti repede la picioare Unde îți merge grăsimea când o arzi.
  • Le poti face pe ambele in acelasi timp?

Dacă te ridici și mergi prin casă, arzi cu zece procente în plus. Până și cele mai mici activități fizice, precum agitatul de pe un picior pe altul sau gesticulația, pot crește arderea caloriilor cu douăzeci până la patruzeci de procente peste RMR-ul tău.

pierdere în greutate râu perlă

Ședințele de sport care ard multe calorii te taxează fizic și mintal. De multe ori ești obosit după ele și te doare tot corpul - lucru pe care mulți și-l doresc și plătesc și antrenori pentru asta.

pierderea optimă de grăsime

Dar aceste exerciții apocaliptice au consecințe. După ce pleci de la sală, te vei mișca mult mai puțin decât te-ai fi mișcat dacă n-ai fi făcut exercițiile.

Account Options

Pur și simplu pentru că nu mai ai energie. Așa că, în loc să-ți gătești, o să comanzi mâncare online. În loc să faci treburi prin casă, o să le amâni.

În loc să faci o plimbare după cină, o să te uiți la seriale pe Netflix.

Cum să arzi în mod corespunzător grăsimile fără să faci dietă

E o altă formă de compensare, doar că cum să arzi grăsimea corpului uman loc să mănânci mai mult după sport, arzi mai 50 de ani încercând să slăbească calorii.

Astfel, echilibrul energetic îți rămâne constant, în ciuda exercițiilor fizice dure.

pierderea în greutate a metabolismului b6

Ce e și mai interesant e că tot mai multe cercetări arată că, dacă arzi multe calorii prin exerciții, corpul se ajustează și utilizează mai puțină energie la alte activități. Să zicem că ești moderat de activ.

Formular de căutare

Antrenamentele îți vor crește nivelul general de activitate, dar nu și numărul de calorii arse. Din motive pe care nu le înțelegem încă, corpul uman pare să protejeze numărul de calorii de care noi vrem să scăpăm.

  1. Modalități de a slăbi fără a face nimic
  2. Renunta la cofeina pentru a slabi
  3. 8 strategii pentru a pierde grăsimea corporală permanent | Fitness Builder

Cercetătorul Herman Pontzer de la Hunter College a explicat fenomenul arderii limitate de energie în acest articol: Dacă ne forțăm corpul, putem crește consumul de energie, cel puțin pe termen scurt. Dar corpurile noastre sunt niște aparate complexe și dinamice, care au evoluat timp de milioane de ani, în medii în care resursele erau limitate, așa că le au învățat să țină sub control consumul de energie.

Dieta și exercițiile sunt instrumente diferite cu eficiențe diferite. Ce mănânci sau nu mănânci e mult mai important decât ce faci la sală.

arzătoare de grăsimi din noua Zeelandă

Dar metabolismul uman e prea complex ca să-ți permită să-i manipulezi unul dintre aspecte fără să le afectezi și pe celelalte. Odată ce înțelegi asta, n-o să te mai mire că exercițiile pentru arderea grăsimilor nu au efectul scontat. Da, poate că ard multe calorii. Dar îți fac corpul să ajusteze apetitul, nivelul activităților și metabolsimul, ceea ce face slpbitul incredibil de dificil.

Nu poți slăbi prin sport decât dacă ai grijă la cum să arzi grăsimea corpului uman celelalte aspecte și găsești echilibrul energetic perfect.

Pierderea în greutate a jerseyului nou

Trebuie să te concentrezi nu doar pe exerciții, ci și pe creșterea puterii, anduranței, a masei musculare, iar toate aestea vor contribui la o viață mai lungă și sănătoasă și, în timp, te vor ajuta și să slăbești.

Asevedeași