Cum să citești etichete pentru a pierde în greutate

Cum să SLĂBEȘTI fără EXERCIȚII fizice

cum să citești etichete pentru a pierde în greutate

Chiar dacă uneori ți se pare că presupune prea mult efort, micul dejun ar putea să-ți salveze silueta. Rezultatele se vor vedea cât mai curând. Ca să faci o treabă bună trebuie să te concentrezi pe câteva aspecte: calorii, carbohidrați, proteine, grăsimi, fibre, zahăr și cel mai important, timp. Un pas bun către un stil de viață sănătos este ca atunci când mergi la cumpărături să citești etichetele tuturor produselor care-ți pierderea în greutate femme cu ochiul înainte de a le pune în coșul de cumpărături, mai ales pentru micul dejun.

cum să citești etichete pentru a pierde în greutate

Iată ce ar trebui să mâncăm dimineața pentru a pierde în greutate: Calorii Specialiștii recomandă un mic dejun care să conțină între și de calorii. Dacă vrei să slăbești, țintește chiar pentru În cazul în care te întrebi ce ai putea să mănânci și să te și saturi, cum să citești etichete pentru a pierde în greutate fi uimită câte alimente delicioase ai putea include în categoria asta, fără să-ți faci griji: căpșuni, banane, smoothie-uri, cereale integrale, etc.

Carbohidrați Unele persoane sunt foarte speriate de carbohidrați, deoarece alimentele precum pâinea care face parte din această familie sunt de mult știute a fi nocive. Nu trebuie să-ți fie chiar atât de frică de ei totuși. În micul tău dejun ideal pentru a slăbi ai nevoie de între 40gg de carbohidrați ce nu ar trebui să provină din mâncăruri procesate sau produse făcute din făină albă.

cum să citești etichete pentru a pierde în greutate

Încearcă să le înlocuiești cu fructe, legume și cereale integrale. Proteine Cum să citești etichete pentru a pierde în greutate sunt o parte importantă pentru organismul tău, iar dacă sunt prezente încă de la prima masă, asta te va ajuta pe tot parcursul zilei.

Micul tău dejun ar trebui să conțină între g de proteine, astfel nu vei mai fi tentată să îți iei snack-uri la tine 'just in case' și nu vei mai simți senzația de foame pentru câteva ore bune. În categoria alimentelor indicate pentru această regulă se încadrează ouăle, laptele de soia, laptele de vacă, iaurtul, pudra de proteine, alunele și nucile, cerealele integrale și smoothie-urile.

Dacă ai nevoie de inspirație, găsești aici un ghid ilustrat cu rețete de smoothie, dar și pentru alte băuturi răcoritoare și sănătoase. Grăsimi Știm, dacă ai obiceiul de a citi etichetele produselor, grăsimile sunt probabil primele la care te uiți. Specialiștii recomandă să aloci între g de grăsimi pentru un tf pierdere in greutate dejun care să te ajute să slăbești, evident, excluzând grăsimile procesate.

cum să citești etichete pentru a pierde în greutate

Înlocuiește brânza sau șunca cu produsele ce conțin grăsimi monosaturate. Câteva exemple bune ar fi uleiul de măsline, avocado pe care îl poți combina cu ouă, ele fiind o sursă bună de proteinănucile și semințele. Găsești aici o carte de bucate cu 70 de rețete delicioase cu avocado. Fibre Un organism sănătos are nevoie de un mic dejun complet, motiv pentru care și fibrele sunt parte din plan. Șase grame de fibre sunt cantitatea ideală pentru prima masă a zilei și ai multe opțiuni de-a dreptul delicioase de care te poți folosi.

Ce trebuie să mâncăm dimineața pentru a pierde în greutate - constanta-harta.ro

Poți să-ți faci un smoothie cu mure, pere, mere, semințe, sau poți chiar să le mănânci individual — în fiecare dimineață alt fruct. De asemenea, alte alimente indicate sunt legumele, nucile și cerealele integrale. Zahăr Dacă grăsimile sunt primul go-to atunci când citești eticheta, zahărul e probabil al doilea.

Te-ai întrebat mereu de ce nu reuşeşti să slăbeşti deşi ţi-ai micşorat porţiile şi mănânci cât mai sănătos, iar peste toate acestea faci şi mişcare?

Doza de zahăr poți s-o iei cu ușurință din fructele menționate mai sus, fără să fie nevoie să te îngrijorezi că poate depășești limita. Dacă ai neovie de un număr fix după care să te orientezi, undeva sub 36g este cantitatea recomandată de care ai nevoie în 24 de ore.

Greseli in dieta: motive pentru care nu pierzi in greutate

Atunci când vine vorba de zahăr adăugat în produse precum cafea sau prăjituri — nu ai voie să depășești șase grame asta înseamnă o linguriță și jumătate de orice îndulcitor: zahăr alb sau negru, sirop, miere etc. Timp Timpul e probabil aspectul cel mai obositor, pentru că trebuie să îl ai în vedere în orice activitate.

Print care a pierdut centura vulcan Dupa ce se obtine si aceasta valoare, se poate aplica formula de pierdere in greutate: totalul de calorii necesare zilnic care rezulta din caloriile consumate din care se scad caloriile arse. Astfel se afla cate calorii ar putea contine alimentele pe care trebuie sa le manance o persoana intr-o zi, in scopul de a pierde in greutate. Nu mânca cu 2 ore înainte de culcare. Oferă-i un repaus organismului, pentru că dacă vei mânca cu puțin timp înainte de a adormi, favorizezi creșterea în greutate.

Vestea bună e că nu contează la ce oră te trezești, căci momentul ideal de a lua micul dejun este între de minute de când te-ai trezit. Dacă faci parte din categoria care face exerciții de dimineață te încurajăm să îți împarți micul dejun în două părți: prima să fie consumată în fereastra de 30 de minute și să fie alcătuită din carbohidrați fructe, pâine integrală prăjităiar a doua poate fi luată la o oră și jumătate maximum de la ora trezirii și ar trebui să conțină doar proteine.

Cea mai sănătoasă metodă de a pierde în greutate: Regimul fără sare

Greșeli de evitat Ca totul să funcționeze perfect, trebuie să fii conștientă de ce poate merge prost și să previi asta.

Ce se întâmplă de multe ori este să renunți la micul dejun, crezând că în ziua respectivă vei ajunge să mănânci mai puțin. Asta este o concepție comună, dar greșită, întrucât în timpul somnului organismul tău încetinește toate procesele active, iar ele nu se vor 'trezi' odată cu tine. Dacă comiți această greșeală, nivelul glucozei va scădea și te vei simți confuză pe tot parcursul zilei. De când deschizi ochii trebuie să pui totul în mișcare, inclusiv metabolismul — asta se întâmplă dacă mănânci, cum am menționat mai sus, în primele 60 de minute după ce te trezești.

Invata sa iti calculezi caloriile pe care le consumi zilnic!

La fel de greșit este și să mănânci prea puțin. Vei deveni înfometată la puțin timp după micul dejun și vei ajunge să consumi mai multe calorii fără să vrei. Dacă folosești dieta pe care noi ți-am recomandat-o, nu doar că senzația de sațietate va dura mai mult, dar vei avea și mai multă energie de-a lungul zilei.

O ultimă greșeală pe care multe dintre noi o facem este că nu avem în vedere echilibrului în micul nostru dejun.

bahingyori.webcindario.com

Asigură-te că nu lași pe dinafară nicio componentă menționată mai sus și nu-ți lăsa organismul să fie doar pe jumătate satisfăcut. Țineți minte, întotdeauna este recomandat să ne consultăm cu un nutriționist înainte de a începe o dietă! Citește și:.

Asevedeași