Cum să-ți pierzi corpul gras

Cum să-ți faci corpul să se desprindă de grăsime, cum să elimini grăsimea din burtă acasă

Dacă încerci slăbicreșterea ratei metabolice vă poate ajuta să pierdeți mai mult în greutate fără a reduce mai multe calorii. Continuați să citiți pentru a afla cum să vă creșteți metabolismul.

51 de lucruri pe care ar trebui să le știi despre o persoană grasă

Creșterea metabolizării dvs. În timp ce unii oameni sunt capabili să slăbească prin postul intermitent, majoritatea oamenilor mănâncă în general mai puțin atunci când mănâncă mese mici, dese. Pe lângă faptul că au patru-șase mese mici pe zi, consumul de gustări sănătoase va crește și metabolismul.

Nu știi niciodată când va întârzia un tren sau când vei fi blocat la birou. Dacă vă permiteți să vă faceți foame, veți ajunge să mâncați ceva ce nu ar trebui și dieta dvs. Alege proteinele slabe. Mâncarea brânză de căsuță, în special înainte de culcare, este o idee bună, deoarece se eliberează încet în corp și, în consecință, metabolismul tău funcționează toată noaptea.

Adăugați condimente la alimentele preferate. Adăugarea ardeilor picante, fulgii de ardei roșu zdrobit sau ardeiul cayenne la rețetele dvs. Efectele consumului de alimente condimentate sunt doar temporare, dar puteți adăuga un pic de condiment la una sau mai multe dintre mesele dvs.

cum să-ți pierzi corpul gras

Nu numai că ajută la creșterea metabolismului, dar nu are multe calorii, dacă există în funcție de marcă. Exercițiul aerobic arde calorii în timp ce îl faci și îți menține metabolismul ridicat chiar și după ce termini.

cum să-ți pierzi corpul gras

Dacă aveți timp să vă încadrați în 30 de minute simultan, faceți exercițiile aerobice la intervale mai mici, cum ar fi sesiunile de 5, 10 sau 15 minute. Este absolut ok! Corpul tău îți spune doar că are nevoie de mai mult combustibil pentru a ține pasul cu noile cheltuieli crescute de calorii. Adăugați antrenament de forță la schema dvs.

Construirea mușchiului vă ajută să vă ridicați metabolismul în repaus. Un kilogram de mușchi arde șase calorii pe zi, în timp ce un kilogram de grăsime arde doar două calorii pe zi. Este posibil să nu pară mult, dar cantitatea de calorii pe care corpul tău o arde în timpul repausului se va adăuga în timp. Fiecare celulă musculară pe care o câștigi este ca o mică fabrică care arde în mod constant calorii pentru tine, chiar în timp ce dormi și revigorează când faci exerciții fizice. Cu cât vă mișcați mai mult, cu atât metabolismul dvs.

De exemplu, puteți lua scările în loc de lift, să parcați mai departe de intrarea la magazin alimentar sau să vă plimbați cu bicicleta pentru a lucra în loc să conduceți.

Cum să-ți faci corpul să se desprindă de grăsime, cum să elimini grăsimea din burtă acasă

Această creștere poate fi rezultatul încercării corpului dumneavoastră de a încălzi apa pe care o ingerati, dar motivul creșterii nu este clar. Beau cafea. S-a demonstrat că cafeaua crește metabolismul din cauza conținutului de cafeină.

Un studiu a arătat că cum să-ți pierzi corpul gras de cafea a crescut semnificativ rata metabolică atât a greutății normale, cât și a subiecților obezi. Combinarea ceaiului verde chiar ceai verde decaf cu dieta și exercițiile fizice vă poate îmbunătăți rata metabolică.

Un studiu a arătat că combinarea extractului de ceai verde decafinat cu exerciții fizice a creat rezultate mai dramatice decât exercițiile fizice.

Metoda Pofticios Cu Patratele

Urmați o dietă sănătoasă, nu o dietă accidentală. Dietele crash limitează dramatic aportul caloric, ceea ce poate avea un efect negativ asupra metabolismului.

Chiar dacă este posibil să apară unele pierderi în greutate inițiale dintr-o dietă în caz de accidente, dietele accidentale în cele din urmă încetinesc metabolismul și duc adesea la creșterea mai multă greutate după fapt.

Dietele prăbușitoare vă pot provoca, de asemenea, să deveniți deficienți în anumite substanțe nutritive importante datorită limitărilor pe care le plasează pe varietatea aportului alimentar. Metabolismul dvs. Există mai mulți factori pe care îi puteți controla și schimba și unii factori pe care nu îi puteți. Sex - Bărbații ard, în general, mai repede caloriile decât femeile, deoarece au mai mult țesut muscular.

Ți-ai dorit vreodată să ai un abdomen cu pătrățele de care să fii mândru?

Ereditate - Puteți moșteni rata metabolică din generațiile anterioare. Tulburarea tiroidiană - Hipotiroidismul glanda tiroidă nederactivă și cum să-ți pierzi corpul gras glanda tiroidă hiperactivă pot încetini sau accelera metabolismul. Discutați cu medicul dumneavoastră dacă credeți că puteți avea o tulburare tiroidiană. Acest lucru este important în special pentru femei.

Hormonii și alți factori pot crește foarte mult efortul necesar pentru a pierde chiar și o cantitate mică de greutate și, adesea, condiții precum PCOS nu sunt diagnosticate. Greutate - Diferite țesuturi ale corpului dvs.

Mușchiul contribuie mai mult decât grăsimea pe unitate de masă și, deoarece este mai dens decât grăsimea, mușchii contribuie mult mai mult la unitatea de volum. Mărimea corpului - Rata metabolică crește pe măsură ce greutatea, înălțimea și suprafața cresc.

Compoziția corpului - țesutul gras are o activitate metabolică mai mică decât țesutul muscular. Pe măsură ce masa musculară slabă crește, rata metabolică crește. Clima și temperatura corpului - Rata metabolică de bază a oamenilor din climele tropicale este în general cu 5 până la 20 la sută mai mare decât omologii lor care trăiesc în zone mai temperate, deoarece necesită energie pentru a menține corpul rece.

Exercițiile efectuate pe vreme caldă impun, de asemenea, o încărcare metabolică suplimentară.

Cum să-ți crești metabolizarea

Conținutul de grăsime corporală și eficacitatea hainelor determină amploarea creșterii metabolismului energetic în mediile reci; este nevoie de energie pentru a menține corpul cald dacă lucrați sau faceți exerciții pe vreme foarte rece.

Estimați rata metabolică în repaus RMR. Deși sunt ușor diferite, estimarea fiecăruia este suficientă pentru a pierde în greutate. Ceea ce vă vor arăta aceste ecuații este că, dacă cântăriți mai mult, RMR-ul dvs.

cum să-ți pierzi corpul gras

Metabolismul tău va încetini ca tine slăbi. Cu cât mai multă greutate este corpul tău, cu atât mai multe calorii corpul tău trebuie să ardă pentru a se menține, chiar și în repaus. Când începeți să restricționați aportul caloric, veți pierde în greutate relativ ușor, deoarece nevoile calorice ridicate ale corpului dvs. Dar, după ce începi să pierzi greutatea, corpul are mai puțină masă de transportat și astfel.

Pentru a continua să pierdeți în greutate, va trebui să vă restricționați și mai mult aportul caloric cum să-ți pierzi corpul gras a menține o diferență între ceea ce are nevoie de corpul dvs. Să parcurgem un exemplu ipotetic: Aveți kg și corpul dvs. Vă reduceți aportul caloric la de calorii. Pierdeți 25 kg. Acum, corpul tău are nevoie de de calorii pentru a se menține, deoarece are o greutate mai mică.

cum să-ți pierzi corpul gras

Asevedeași