Cum vă mențineți pierderea în greutate, De asemenea, trebuie să știți unde și când veți mânca

Cum să mențineți pierderea în greutate

Menținerea greutății este la fel de grea. Cu toate acestea, aceleași strategii pe care le-ați folosit pentru a pierde în greutate - mâncând corect și antrenând - pot fi folosite pentru a vă menține greutatea la un nivel sănătos.

Purtați energia și motivația pe care ați avut-o în timp ce pierdeți în greutate în efortul dvs. Motivându-vă pentru a menține greutatea Cântărește-te în mod regulat. Probabil că faceți cum vă mențineți pierderea în greutate acest lucru pentru cum vă mențineți pierderea în greutate vă gândi la pierderea în greutate și a continua mai departe.

Nu fiți unul dintre acești oameni. Dacă vă cântăriți în mod regulat - de exemplu, de fiecare dată când ajungeți acasă de la sală - veți rămâne vigilenți pentru kilogramele în plus care se strecoară înapoi pe corp.

Dar dacă ai pierdut deja greutatea de care ai încercat să scapi, vei ști că victoria nu a fost ușoară. Puneți timp, transpirație și durere în programul dvs. Gândiți-vă la aceste sacrificii atunci când vă pregătiți să vă mențineți dieta specifică și regimul de exerciții fizice.

Păstrați fotografii care vă înfățișează atunci când aveți exces de greutate. Plasați-le într-o locație centrală ca pe ușa frigiderului, astfel încât atunci când simțiți că alunecați, veți avea o amintire vizuală a corpului pe care l-ați lăsat în urmă și nu doriți să vă întoarceți.

Calitatea nutriției: 4 Dovezi bazate pe: 3 BOTTOM LINE: Planul alimentar pentru cel mai mare pierde promovează pierderea în greutate prin restricționarea caloriilor și încurajarea unei diete cuprinzând alimente întregi, bogate în nutrienți. Cu toate acestea, vă poate reduce aportul excesiv de calorii - și poate fi dificil de menținut. Cum funcționează cea mai mare perdantă dieta La fel ca multe alte diete de slăbit, dieta Biggest Theer este un program alimentar cu calorii scăzute.

Reflectați-vă asupra sănătății viitoare pentru a motiva. Pe lângă faptul că te gândești la lucrurile rele prin care ai trecut pentru a ajunge acolo unde ești azi, gândește-te la modul în care pierderea în greutate îți îmbunătățește viața. De exemplu, gândiți-vă la modul în care aveți mai multă energie, mai multă încredere, vă simțiți mai puternici și sunteți mai potriviți în general decât atunci când ați început călătoria dvs. Alăturați-vă unui grup de sprijin pentru pierderea în greutate.

Cu grupuri față în față, puteți obține răspunsuri imediate la situația, încurajarea și sentimentele de camaraderie care vin cu astfel de întâlniri. Cu grupurile de asistență online - forumuri și săli de chat - este posibil să fiți nevoiți să așteptați un pic înainte ca cineva să răspundă, deși rețeaua potențială de persoane care răspunde este, evident, mult mai largă.

Când participi la oricare dintre tipurile de grup de asistență, fii specific cu privire la problema ta, astfel încât să poți obține cel mai bun, cel mai precis ajutor de la oamenii care au fost acolo înainte. Fiți conștienți de limitările corpului vostru. Oamenii sunt variați la nivel genetic, iar aceste diferențe genetice afectează cât de ușor și rapid corpul pierde sau re câștigă în greutate.

În mod similar, dacă ați fost sau sunteți foarte obezi, ați declanșat schimbări în corpul dvs. Aceste modificări au modificat viteza cu care corpul tău procesează caloriile. De exemplu, dacă ai fi foarte obez, s-ar putea să te simți mai înfometat decât cineva cu aceeași greutate chiar și după ce ai mâncat aceeași masă. Dacă aveți dificultăți în a vă menține greutatea, luați în considerare să încercați să vă mențineți greutatea un pic mai mare decât idealul dvs.

pierderea in greutate erin

Așteaptă-ți o variație ocazională în greutatea ta. Oferiți-vă o marjă de plecare de cinci kilograme din greutatea țintă atunci când evaluați menținerea pierderii în greutate.

De exemplu, dacă ai vrea să fii ladar ainu te pierde. Dacă greutatea dvs. Aflați despre sindromul deficienței de recompensă. RDS este, în esență, atunci când mănânci prea multă mâncare pentru a încerca să-ți crești nivelul de dopamină, ceea ce ar trebui să îți aducă plăcere.

Dacă aveți RDS, s-ar putea să nu simțiți plăcerea crescută la fel de mult din dopamină, așa că, în consecință, mâncați mai multe alimente. Acest sindrom se referă la chimia creierului tău, nu la puterea voinței tale.

Cum să mențineți pierderea în greutate după chirurgia bariatrică

Aveți grijă să lăsați acest sindrom dacă vă afectează să vă influențeze negativ pierderea în greutate. Fii persistent. Pentru a pierde în greutate, ai adoptat noi obiceiuri mai sănătoase. Prin urmare, pentru a-l ține departe, trebuie să fii persistent cu aceste obiceiuri.

pierderi în greutate reacții adverse

Chiar dacă vă confruntați cu probleme precum RDS, încercați să nu reveniți la vechile căi. Modificările stilului de viață reprezintă aproximativ un angajament de viață de a fi mai sănătos și mai fericit. Dacă faceți o greșeală și mâncați prost, reveniți imediat la obiceiurile dvs.

E in regula; acest lucru se întâmplă tuturor. Totuși, este important să reveniți rapid la obiceiurile sănătoase. Mâncare corectă Dă-ți seama de câte calorii ai nevoie pentru a-ți menține greutatea actuală. Pentru a vă împiedica să fluctuați greutatea, trebuie să știți câte calorii sunt necesare pentru a vă menține greutatea vizată.

Cele 17 cele mai bune moduri de a menține pierderea în greutate

Pentru a determina câte calorii aveți nevoie în fiecare zi, va trebui să vă cunoașteți înălțimea, greutatea, vârsta, sexul și nivelul de activitate. Acești factori vă afectează nevoile de calorii. Dacă ești un 5'2 Bărbat în vârstă de 25 de ani care exercită regulat. Există o varietate de aplicații și calculatoare de calorii online care vă pot ajuta să determinați câte calorii aveți nevoie în fiecare zi. Există multe site-uri diferite pe care le puteți utiliza pentru a vă da seama de câte calorii aveți nevoie.

De asemenea, ar trebui să obțineți o aplicație pentru telefonul dvs. Monitorizați-vă aportul caloric. După ce cunoașteți numărul de calorii necesare pentru a vă menține greutatea țintă, trebuie să urmăriți cu atenție câte calorii luați pentru a putea rămâne în limita bugetului dvs. Verificați eticheta privind informațiile nutriționale de pe alimentele ambalate. Eticheta Fapte nutriționale listează numărul de calorii dintr-o porție dată de alimente ambalate.

Nu uitați să includeți gustările atunci când monitorizați aportul caloric. Folosiți un jurnal alimentar pentru a urmări cât de multă mâncare mâncați în fiecare zi.

Utilizați un jurnal de activitate fizică pentru a urmări câtă activitate fizică ați făcut în fiecare zi. La sfârșitul fiecărei zile, tabulați numărul de calorii pe care l-ați luat în funcție de jurnalul alimentar și comparați-l cu numărul de calorii pe care l-ați ars în funcție de jurnalul de activitate fizică. Dacă ați ars aproximativ același număr de calorii pe care le-ați luat, greutatea dvs.

Dacă arzi cum vă mențineți pierderea în greutate multe calorii decât ai luat, exercită mai puțin sau mănâncă mai mult până când numerele sunt echilibrate. Dacă luați mai multe calorii decât cheltuiți prin activitate fizică, reduceți numărul de calorii pe care îl luați sau încorporați mai multe exerciții în programul dvs. Mănâncă alimente cu conținut scăzut de grăsimi. Grăsimea are o densitate energetică ridicată.

  • Pierdere în greutate kyo hota hai
  • Vă aflați aici:Gestionarea greutăţii Gestionarea greutăţii Polar Balance oferă recomandări personalizate cu privire la modul în care puteţi să pierdeţi din greutate sau să o menţineţi.

În schimb, un aliment cu conținut scăzut de grăsimi precum spanacul conține doar șapte calorii pe cană. Unele grăsimi sunt importante pentru o dietă sănătoasă. Mâncați alimente care au puțin sau fără zahăr. Pentru a vă menține pierderea în greutate, evitați adăugarea de zahăr și citiți lista de ingrediente din produsele alimentare procesate și ambalate.

Ingredientele sunt listate în funcție de contribuția lor la greutatea totală a alimentului, astfel încât un aliment care enumeră zahărul printre primele cinci sau șase ingrediente conține un volum mare de zahăr.

De ce oamenii își revin în greutate

Evitați aceste alimente pentru a vă menține pierderea în greutate. Evitați sucurile și fructele îndulcite. Alte forme de zahăr includ glucoza, fructoza, mierea, siropul de malț, melasa și concentratele de suc de fructe.

Dacă vedeți o etichetă cu, de exemplu, sirop de porumb cu conținut ridicat de fructoză ca ingredient primar, evitați-o pentru a vă limita aportul de zahăr. Bea multa apa. Apa elimină din corp corpul tău sare și lichide inutile.

Prea mult, prin, și va trece direct prin tine. Este posibil să aveți nevoie de apă mai mult sau mai puțin în funcție de nivelul activității și de masa corpului. Bărbații ar trebui să consume 2,5 până la 4 litri 0,7 până la 1 gal US pe zi. Femeile ar trebui să consume 2 - 3 litri 0,5 până la 0,8 gal US pe zi. Mâncați un mic dejun plin.

  • Subiecte de întâlnire pentru pierderea în greutate
  • Urmând îndrumarea lor, abordează-ți operația ca punct de plecare al unei vieți mai sănătoase, cu accent pe a mânca corect și a rămâne activ.

Acestea au adesea un indice glicemic ridicat o măsură a cât de repede un aliment crește nivelul de zahăr din sânge și îți vor ridica glicemia rapid pentru scurt timp înainte de a-l prăbuși. Când nivelul glicemiei scade rapid, veți experimenta foamea și veți fi tentat să vă stricați dieta de întreținere a scăderii în greutate. Folosiți lapte degresat sau non-lactat în cereale și numai cantități mici de unt de arahide sau jeleu pe pâine prăjită. Planifică-ți mesele.

Planificarea meselor este procesul prin care decideți în prealabil ce aveți de gând să mâncați, de obicei un program pe care cum vă mențineți pierderea în greutate setați aproximativ o săptămână.

pierdere în greutate în timp ce se află pe Cymbalta

Selectați cu atenție mesele pe baza conținutului lor caloric și nutrițional, precum și pe gustul lor, pentru a vă asigura că aveți mereu la dispoziție o masă sănătoasă, completă. Faceți o listă cu alimentele preferate și identificați dacă acestea îndeplinesc cerințele și obiectivele dvs. Dacă nu, căutați alternative la anumite ingrediente pentru a le face mai acceptabile. De exemplu, s-ar putea să-ți placă porumbul crem, dar de cum vă mențineți pierderea în greutate începutul programului de slăbit, ai adoptat o dietă vegană.

Înlocuiți o alternativă precum laptele de soia pentru cremă și puteți mânca mâncărurile preferate și să vă mențineți și pierderea în greutate. După stabilirea planului dvs. Mergi la cumpărături cu lista și cumpără doar acele ingrediente care sunt pe ea. Astfel, evitați să cumpărați gustări nesănătoase precum chipsuri și sifon și veți avea o cămară stocată exclusiv cu alimente pe care le puteți folosi pentru a vă face mâncarea sănătoasă.

scădere în greutate a hemoglobinei

Schimbarea relației dvs. Învață să-ți asculți corpul. De exemplu, ar trebui să mănânci atunci când îți este foame și să nu mănânci atunci când nu îți este foame. Mănâncă alimentele care îți plac, dar învață să îți placă lucrurile care sunt sănătoase. Dacă nu vă bucură mâncarea pe care o mâncați, nu veți avea dorința de a continua cursul și de a vă menține pierderea în greutate.

Incorporează grăsimile sănătoase în mesele tale. De exemplu, încercați ouăle în braț, care sunt surse sănătoase de acizi grași omega Folosiți ulei de măsline pe salate sau la gătit.

Pierderea din greutate

Intenția dvs. Aveți un istoric de a mânca o pungă întreagă de chipsuri într-o singură ședință? Învățați să identificați modelele de supraalimentare asociate cu un anumit aliment mâncarea dvs. Păstrați un jurnal alimentar care detaliază ce mâncați în fiecare zi și cât de mult mănâncați.

scădere în greutate cu vraylar

Examinați-l la sfârșitul fiecărei zile și urmăriți cu atenție modelele care indică faptul că aveți probleme pentru a controla dimensiunile porțiilor pentru un anumit aliment sau alimente. Alimentele care inspiră supraalimentare tind să fie bogate în sare, zahăr și grăsimi.

Limitați consumul de alimente care îndeplinesc aceste calificări precum înghețată, cartofi prăjiți și prăjituri. Mâncați regulat mese. Dacă ați mâncat deja o masă adecvată, veți avea mai multe șanse să primiți semnalul că sunteți plini atunci când începeți să consumați excesul de calorii.

  1. Cum să mențineți pierderea în greutate | constanta-harta.ro
  2. Sfaturi pentru pierderea în greutate pierderi de grăsime
  3. Despre mine Găsiți modalitatea corectă de a vă menține greutatea ideală?

Mănâncă încet. Indiferent dacă mănânci o gustare sau o masă completă, mestecați fiecare mușcătură de cel puțin opt ori și beți apă între mușcături. Acest lucru va permite timp pentru creierul dvs.

Savurați fiecare mușcătură pentru a preveni mușcarea. De exemplu, dacă deveniți conștienți de faptul că vă plictisiți de gogoașele vitrate, puneți-le deoparte și faceți yoga sau urmăriți emisiunea preferată la TV. Înlocuirea unei activități plăcute mâncarea cu binge cu alta vă poate ajuta să depășiți slăbiciunile alimentare și să vă mențineți pierderea în greutate. Încercați să faceți activități care să vă țină mâinile ocupate, cum ar fi tricotat, desenat sau bătut.

Ați putea să vă luați și timpul pentru a învăța un instrument muzical. Cercetările creative pot fi în plus răsplătitoare și pot duce la sentimente de fericire și mulțumire. Confruntați-vă factorii de risc pentru supraalimentare. Există multe motive emoționale și psihologice pentru care oamenii aleg să alimenteze excesiv. Mâncarea stresului, de exemplu, este o reacție comună la excesul de stres, în care indivizii mănâncă pentru a face față unei situații dificile.

Din fericire, puteți face multe lucruri pentru a reduce probabilitatea ca factorii dvs. Dacă sunteți stresat sau deprimat, găsiți alternative sănătoase la obiceiuri alimentare nesănătoase. Yoga, practicile de respirație profundă și exercițiile fizice regulate sunt activități pozitive care ar putea atenua depresia și reduce stresul. Ar trebui să luați în considerare și consultarea unui terapeut pregătit. Dacă aveți o viață de înaltă presiune, căutați modalități de a vă reduce stresul. Ia-ți timp pentru tine să mergi la cumpărături sau să petreci timp cu prietenii.

Asevedeași