Ectomorfii își pierd ușor grăsimea.

CUM DETERMINAREA COMPUSIUNII CORPULUI TA?

Platon menționează acest lucru deja în Republica, care a fost scrisă în jurul anului î. Pe scurt, ectomorfii rămân subțiri, în ciuda orelor petrecute la sală, endomorfii se luptă cu peristaltismul intestinal și excesul de greutate, iar mezomorfii își modelează ușor mușchii. În acest articol ne vom concentra asupra endomorfilor, deoarece aceștia sunt cei care au cele mai mari probleme cu păstrarea unei greutăți potrivite.

Ești endomorf? Să aruncăm o privire asupra caracteristicilor fizice care indică faptul că aveți acest tip de corp: Rotunjimea — Dacă te uiți bine în oglindă și observi că ai o siluetă destul de rotundă, aceasta este o caracteristică endomorfă. Lipsa tonusului muscular este de obicei vizibilă datorită nivelurilor mai mari de grăsime corporală.

DIETĂ PENTRU ENDOMORFI- ÎN CE CONSTĂ?

Înălțime mică — O altă caracteristică fizică comună a siluetei endomorfe este înălțimea mică. De ectomorfii își pierd ușor grăsimea, se spune despre o astfel de persoană că este încărcată.

ectomorfii își pierd ușor grăsimea

Brațele și picioarele groase — Membrele endomorfe par solide și destul de groase în comparație cu înălțimea și greutatea. Acumularea de grăsime și creșterea rapidă în greutate — Un alt semnal că aveți un tip de corp endomorf este că sunteți o persoană care tinde să acumuleze cu ușurință grăsime, mai ales la șolduri și coapse, dacă sunteți femeie sau pe stomac, dacă sunteți bărbat.

Cum ar trebui sa arate alimentatia si antrenamentul unui ectomorf?

Eficiența redusă a dietelor — Un alt semn clar că aveți tipul de corp endomorf este că eficiența dietelor este mai mică decât vă așteptați.

Dacă descoperiți că nu puteți pierde grăsime, chiar dacă încercați cu adevărat, este posibil să fiți endomorfe. Rezistență scăzută — Spre deosebire de mezomorfi, grăsimea suplimentară acumulată pe corpul endomorfilor este dificilă de dat jos prin exercițiile de rutină.

Ectomorfii își pierd ușor grăsimea este greu să efectueze exerciții fizice lungi și grele.

  • Poate datorita aparitiei a noi "jurnalisti" printre membrii Culturism.
  • Peste 36 de ani - foarte slab.
  • Niveluri mici de grasime corporala Predispus la cresterea in masa musculara dar nu si la depozitarea de grasime Endomorf Structura osoasa mare incheieturi si oase groase Solduri late Predisus la depozitarea de grasime Important de stiut este ca majoritatea oamenilor NU sunt ectomorfi, mezomorfi sau endomorfi puri.

Metabolism mai lent — Principalul motiv pentru care pierderea de grăsime este atât de dificilă pentru endomorfi este metabolismul mai lent. Dacă îți supraveghezi caloriile de ceva timp și observi că îți menții greutatea cu un aport mai mic de calorii, acesta este un alt semn că ai acest tip de corp.

Hidratii de carbon ar trebui sa provina din fructe si legume incercati sa evitati alimentele bogate in carbohidrati, care sunt transformate in zahar și stocate sub forma de grasime.

Dieta endomorfilor — de ce este atât de dificil să menții o greutate sănătoasă? Unul dintre motivele pentru care endomorfii se luptă cu o greutate necorespunzătoare mai mult decât mezomorfii și ectomorfii este pentru că, din diverse motive, endomorfii sunt foarte sensibili chiar și la cel mai mic aport alimentar excesiv.

Tipuri somatice – alegerea antrenamentului în funcție de genetic

Aceasta înseamnă că caloriile în plus sunt mai predispuse să se transforme în grăsime. Ca endomorf, ar trebui să vă monitorizați cu atenție aportul caloric. Excesul de calorii despre care vorbim poate fi pur și simplu consumul unui baton de ciocolată zilnic, care conține în medie între și de calorii. Să presupunem că consumi de calorii în plus pe zi. Aceasta ar aduce 2.

Mini Cut: cum să Scapi de Grăsime în Perioada de Masă Musculară

Acest lucru dă 1,2 kg de grăsime pe lună și până la 14 kg pe an! Asta înseamnă să numeri calorii până când mori?

Nu tocmai, ci mai degrabă în primele luni, trebuie să vă urmăriți cu atenție dieta până când nu sunteți sigur cum și ce să mâncați.

Ce antrenament ar trebui să facă un endomorf? În timp ce majoritatea endomorfilor se concentrează pe arderea grăsimilor prin exerciții aerobice, studiile arată că antrenamentul de forță este mult mai bun, deoarece arde mult mai multe calorii.

ectomorfii își pierd ușor grăsimea

Antrenamentul trebuie să aibă loc de cel puțin 4 ori pe săptămână. Asigurați-vă că cereți unui antrenor calificat să vă arate cum să efectuați corect exercițiile.

ectomorfii își pierd ușor grăsimea

Exercițiile efectuate incorect pot să nu aducă efectul scontat, ele reprezintă o amenințare pentru sănătate, deci sunt o pierdere de timp. Dieta endomorfilor- ce ar trebui să mănânci? Este important ca endomorfii să nu consume doar cantitatea corectă de calorii.

ectomorfii își pierd ușor grăsimea

Raportul dintre macronutrienți raportul dintre proteine, carbohidrați și grăsimi este, de asemenea, un factor cheie în contribuția la pierderea în greutate și îmbunătățirea condiției fizice. Alimentele bogate în carbohidrați sunt transformate rapid în zahăr în sânge și sunt mai probabil să fie depozitate sub formă de grăsimi decât arse pentru energie. Acesta este unul dintre motivele pentru care endomorfii se descurcă mai bine cu o dietă cu conținut scăzut de carbohidrați.

Glucidele pe care le consumi ar trebui să fie carbohidrați complecși — în mare parte legume și unele cantități mai mici de amidon nerafinat, bogat în fibre, precum quinoa. Dacă vrei să slăbești, trebuie să te îndepărtezi de pâinea albă, orez și paste, de cerealele dulci și prăjituri!

Fructele sunt bogate în nutrienți importanți, dar și în zahăr. Deci, încercați să mâncați cel puțin 5 porții de legume pentru fiecare 2 porții de fructe raport ~ 5: 2.

ectomorfii își pierd ușor grăsimea

Acest raport de proteine, grăsimi și carbohidrați nu trebuie să fie precis. Dă-i corpului tău suficienți carbohidrați pentru a răspunde nevoilor metabolice, controlând în același timp nivelul de zahăr din sânge și reducând la minimum riscul de diabet și alte boli.

Asevedeași