Foaia mea de înșelăciune pentru pierderea grăsimii

foaia mea de înșelăciune pentru pierderea grăsimii

TC Winter Sanya. Fișă de înșelăciune despre Hainan sau ce este dadonghai În Hainan, m-am odihnit în iunie Tour operator - Tez tur. În primul rând, vreau să notez o caracteristică a restului de pe această insulă. Principalul contingent al turiștilor sunt chinezii și ai noștri, din țările CSI. De aceea, dacă vedeți un chip care nu este chinez, atunci știți cu siguranță că o persoană vă va înțelege și vă va spune ce, unde și de ce.

Astfel, oamenii fac schimb de informații cu ușurință despre insula, unde este mai bine să mănânce, să oprească, de la cine să facă excursii.

Slabire Rapida

Vkontakte există chiar și grupuri în care oamenii discută în mod constant despre recreere. Apropo, merită să descărcați aplicația hărți me și să găsiți etichete pentru hărți în grupuri VK, așa că este mult mai ușor de navigat. Apropo, google, facebook, instagram și acum whatsapp nu funcționează acolo. Ei au nevoie de vpn pentru ei. Așa că hai să începem.

Insula s-a întâlnit complet teribilvremea este foaia mea de înșelăciune pentru pierderea grăsimii în avion.

A fost o ploaie groaznică și a sta jos era foarte incomod. Când am coborât din avion, ne-am gândit că va fi frig. Însă climatul tropical ne-a înzestrat cu obrăznicia combinată cu un fond de apă. Spre autobuz tocmai fugind, apa era până la gleznă și, în același timp, nimeni nu a ajutat cele două femei să încarce valizele în autobuz. Anterior, ne-am ocupat de operatorul turistic Mouzenidis, care s-a dovedit a fi dintr-o parte mult mai bună, inclusiv în această chestiune.

Autobuzul s-a udat Hotelul nostru este situat în Golful Dadonghai, deci pe drum am putut vedea o mare parte din Sanya. Ca loc de ședere, am ales hotelul Intime Sanya La sosire, lăsând lucrurile la recepție, ne-am dus la micul dejun. Am plătit de yuani pentru vinete, broccoli, două sucuri proaspete și creveți. A fost cel mai delicios pe care l-am mâncat pe insulă. Sosurile erau perfecte, legume - nu o tonă de grăsime, deoarece le place să gătească peste tot.

Foarte gustos. Aș dori să vă arăt o mică hartă a insulei, pe care ne-a fost oferită fie de un tour operator, fie undeva în magazine. Cei care se odihnesc în Dadonkhai ar trebui să învețe imediat unde se află centrele comerciale - iarna și vara.

Iarna este o clădire veche, este plină de bunuri de consum chinezesti ieftine etc. Merită să mergi acolo pentru articole de plajă, ceai și, eventual, mătase. Vara este mai scumpă. Mai ales sunt haine și perle.

foaia mea de înșelăciune pentru pierderea grăsimii supliment de pierdere în greutate jadera

Aș dori să menționez acolo două magazine. Primul este un magazin de benzi desenate.

1. Supa de legume cu broccoli.
  2. Cum să slăbești peste 55 de ani
  3. 50 de moduri de a pierde grăsimea

Au fost puse la vânzare un număr destul de mare de diverse parafernalii, haine și figuri. De exemplu, o șapcă de baseball Suicide Squad a costat de yuani.

După aceea, chiar m-am îmbolnăvit să mă uit la restul prețurilor.

Al doilea este un magazin de mărfuri importate. Puteți găsi vodka rusă acolo, dar cele mai interesante au fost diferite gustări japoneze și coreene. Dar, din nou, prețurile au mușcat. Jetoane, pachete de cookie-uri etc.

Hainan, până la urmă, nu este pentru cumpărături. Între aceste centre comerciale se află zona alimentară. Seara, la orase deschid acolo standuri de mâncare și băutură, iar întreaga zonă este plină de oameni. Acolo puteți găsi un număr mare de fructe de mare diferite, iar prețurile sunt destul de rezonabile.

Orezul de creveți a costat aproximativ 20 de yuani Kebab de calmar - 10 yuani. Dar s-a dovedit a fi foarte foaia mea de înșelăciune pentru pierderea grăsimii și cu o cantitate imensă de condimente și, ciudat, nu picant Chiar și lângă piața alimentară există o clădire neterminată, cu magazine pe etaje. Pentru a face acest lucru, trebuie doar să mergeți la orice cameră de Femeia în vârstă de 46 de ani nu poate slăbi. Am cumpărat toate excursiile de la băieți chinezi, Petit și Vani.

Am ținut legătura cu ei pe whatsapp deși acum, whatsapp nu mai funcționează acolo, un fel de. Toate excursiile au fost excelente. Desigur, operatorii de turism au mai multe garanții etc. Vezi singur. De asemenea, în casele de ceai, puteți cumpăra și gusta ceai, precum și cocodină și vodcă de orez, bomboane de trandafir foarte gustoase! De asemenea, are un număr mare de magazine de îmbrăcăminte, nu ieftine. Există, de asemenea, un supermarket bun, cu diverse gustări și frustrări amabile. De asemenea, există Miniso-ul iubit al tuturor.

Dar, din moment ce este în orașul meu, nu am căzut în nebunia de cumpărături și am cumpărat acolo doar lucrurile necesare, cum ar fi penseta sau căștile.

• Cgi pierdere în greutate neîntreruptă
  • Alegerea pentru bărbați nu este atât de largă.

Odată am luat prânzul în Ananas și a fost o experiență destul de ciudată. Am vrut să încerc sushi sau rulouri locale. Rulourile au fost destul de gustoase și mi-a plăcut și acest format. Nu exista meniu rusesc, așa că mama s-a comandat la întâmplare. A fost adusă aici un astfel de fel de mâncare cu ceapă murată și căpșuni.

Era dezgustător. Din excursii am decis să luăm Parcul romantic, Insula Monkey, Yanoda și, de asemenea, am călătorit în mod independent la Nanshan Center for Buddhism.

Pentru a face acest lucru, tocmai am urcat în autobuz. Apropo, astfel de pliante sunt date în magazinul Silk Road, lângă Hotelul Intime. Tot în prima zi am avut prostia să mergem într-un tur gratuit din Teztur.

Nu voi intra în detalii acum, dar aceasta este o pierdere de timp - pur și simplu vei fi dus în punctele de vânzare ale oricărui gunoi, cum ar fi nanocalcciul, grăsimea rechinului etc.

A fost doar păcat pentru timpul petrecut. De câteva ori am ieșit în centrul Sanya - pe strada pietonală și pe piața de noapte. Pe strada pietonală, categoric nu ne-a plăcut - practic nu există nimic interesant acolo. Cu toate acestea, piața de noapte merită atenție. Se deschide seara și acoperă o zonă destul de mare. Acolo puteți găsi o mulțime de lucruri - suveniruri apropo, există o problemă cu magneții din Hainan. Este uimitor, nu-i așa?

foaia mea de înșelăciune pentru pierderea grăsimii bolnav pierde în greutate meme

Acolo am încercat durian și am cumpărat bucăți de jackfruit. Am cumpărat și un portofel frumos pentru 15 yuani și o rochie de 65 de yuani acolo. Unde să mai mănânci? Întrucât am luat micul dejun la hotel, în fiecare zi am căutat unde să luăm masa. Există o cafenea cu 12 scaune lângă Hotelul Barry. Mâncarea a fost bună fără a ține cont de vinetele grasedar nu am luat-o. Meniul Fotkala Dar, desigur, puteți găsi mâncare mai puțin exotică. Dintre tot ce a mâncat, orezul cu ananas este doar dragoste.

Încă s-a împiedicat de o astfel de înghețată. Este făcut din orice fructe chiar înaintea ochilor. Este, desigur, delicios. Dar este foarte mult. Se topește mai repede decât îl pot mânca două persoane. În ultima seară, am decis să luăm cina la cafeneaua Lena și tot acolo a fost destul de bine. O stradă pietonală, un fel de Mecca pentru călătorii locali și vizitatori care adoră să se plimbe prin centrele comerciale.

În acest loc există nu numai buticuri de marcă, ci și magazine cu cadouri rare, produse din metale prețioase și există și multe restaurante. Nu confundați această stradă cu strada numărul 2 pietonal, care a fost deschisă în două mii și zece. De asemenea, acționează ca un centru pietonal, cu un număr mare de magazine și magazine de suveniruri interesante.

• Supa de legume cu broccoli. Supa crema de broccoli. Sur-piure de broccoli și conopidă cu usturoi
  • Curele pentru presă abdominală. Centura pentru pierderea abdominală și pierderea în greutate
  • Geneza NTLR - Esau şi Iacov - Aceasta este - Bible Gateway
  • Greutate vin pierdere în greutate
  • Cumpărături într-o sanie.
  • TC Winter Sanya. Fișă de înșelăciune despre Hainan sau ce este dadonghai

Insula Hainan din China este renumită pentru produsele sale pe bază de nucă de cocos, fructe tropicale foaia mea de înșelăciune pentru pierderea grăsimii fructe de mare pentru un an întreg. Aici puteți cumpăra ceai, boabe de cafea, piper alb și negru și tot felul de condimente, bunătăți, fructe tropicale uscate și fructe de mare uscate.

TC Winter Sanya. Fișă de înșelăciune despre Hainan sau ce este dadonghai

Dacă vă interesează ceva neobișnuit, atunci pe insulă veți găsi perle, produse din metale prețioase și pietre, cristal de rocă, haine naționale Hainan. Ei bine, desigur, există centre comerciale care vând bunuri care nu sunt impozitate. Marci populare de cosmetice internaționale, mărci cunoscute de haine și încălțăminte, bijuterii din aur și perle și alte lucruri atrag în permanență călătorii și, prin urmare, în orice zi a săptămânii toate magazinele de aici sunt pline.

Negocierea pe Insula Hainan este imperativă, prețurile umflate aici sunt un lucru comun. Fiți atenți și nu cumpărați diferite produse din coajă de broască țestoasă sau din corali, deoarece prin lege, producția de astfel de produse este interzisă pe insulă pentru a proteja bogăția naturală și animalele. Toate produsele alimentare fabricate ecologic sunt de asemenea confiscate de către ofițerii vamali.

Nu este nevoie să încercați să scoateți fructe necoapte din țară, acestea se vor deteriora până le aduceți acasă. Un fruct durian destul de exotic, de exemplu, este complet interzis să fie transportat din cauza unei arome deosebite puternice.

foaia mea de înșelăciune pentru pierderea grăsimii maimonide și fiziologia metabolismului pierderii de grăsimi

Achizitionarea de margele de perle, produse din cristal, bijuterii din aur este mai corectă în buticurile special concepute pentru un astfel de comerț. Unele bijuterii nu este recomandat să fie achiziționate într-un loc turistic, prețurile de aici vor fi mult mai mari decât media pentru oraș, dar calitatea și designul lor va fi similar, precum și peste tot. Adesea pe stradă puteți vedea doamne cu coșuri care oferă perle și alte bunuri. Trebuie să înțelegeți că acestea sunt falsuri.