Greșeli comune de pierdere în greutate.

4 Greșeli comune de pierdere a grăsimilor și cum să le evitați - Victor Diaconescu

Greșeli frecvente care te readuc la greutatea inițială după ce ai slăbit © Autor: Vasiliu Alina Este încurajator să observi rapid rezultatele dorite cu ajutorul unei diete restrictive care poate duce la o pierdere mai rapidă în greutate. Cu toate acestea, o dietă restrictivă și pierderea de greutate, într-un interval scurt de timp, afectează hormonii care sunt responsabili de senzația de foame.

Fresh articles

Aceasta înseamnă, nu numai că este mental și fizic este mai greu să realizezi o pierdere în greutate din nou, dar că, de asemenea, hormonii tăi lucrează, de fapt, împotriva ta. De cele mai multe ori, acest lucru este cazuat de faptul că cei mai mulți oameni se concentrează mai mult pe dietă decât pe menținerea greutății.

Dacă renunți brusc la dietă sau la antrenamentul de rutină după ce îți atingi obiectivul, nu oferi corpului instrumentele necesare pentru a susține această schimbare. În timp ce unele diete pot acționa tip o slăbește, ele nu sunt recomandate pe termen lung și nu oferă resursele necesare pentru a menține pierderea în greutate.

Ca urmare a acestui fapt, nutriționiștii recomandă ca dietele care promit rezultate rapide să fie înlocuite cu mici schimbări care pot fi încorporate într-un plan de menținere a greutății pe termen lung, nu doar pentru câteva săptămâni. Ești mai indulgent În timp ce ai fost strict cu privire la ceea ce ai mâncat în timpul procesului de scădere în greutate, după ce îți atingi obiectivul ai putea deveni mai indulgent.

O felie de pâine în plus la cină sau un alt pahar de vin poate să nu pară lucruri importante, dar, în timp, cantitatea acestora poate crește.

RELATED ARTICLES

Pe de altă parte, ești mai restrictiv Pare a fi ușor de realizat: să scoți carbohidrații din dietă, să fii atent cu proteinele animale sau să nu mănânci desert, iar, astfel, kilogramele s-ar putea reduce considerabil.

Acest plan ar putea funcționa, însă doar pe o perioadă scurtă de timp și poate conduce la un dezechilibru nutrițional.

greșeli comune de pierdere în greutate

Prin eliminarea carbohidraților din dietă, de exemplu, organismul se va baza mai mult pe propriile resurse, iar când începi să consumi carbohidrați din nou, este posibil să câștigi rapid în greutate. Sănătatea stomacului Din ce în ce mai multe cercetări au apărut despre relația dintre sănătatea stomacului și pierderea în greutate - există un motiv pentru care probioticele sunt atât de populare — și atenția acordată zonei gastrointestinale te poate ajuta să ai un abdomen mai plat.

Greșeli comune de pierdere în greutate pentru a evita

Potrivit American Scientific, diferite bacterii stomacale pot regla diferiți hormoni, inclusiv cel denumit ghrelin, care stimulează foametea. Consumul greșeli comune de pierdere în greutate alimente prelucrate, nu doar că poate copleși sistemul cu calorii goale și substanțe chimice, dar poate dăuna ecosistemului intestinal, distrugând bacteriile care vă ajută în mod natural să mențineți o greutate adecvată.

Ai interpretat greșit senzația de foame O parte din dificultatea de a menține greutatea la cotele dorite greșeli comune de pierdere în greutate în faptul că organismul nu înțelege că dorești să atingi un anumit număr de kilograme. În timp ce ești îngrijorat să încapi în blugii cu câteva mărimi mai mici, restricția bruscă a caloriilor te poate face să crezi că corpul suferă de foame.

Ai renunțat la dietă

Când pierzi în greutate, nivelurile de leptină, care ajută la controlul foametei, nu mai sunt controlate la fel de bine, ceea ce conferă o senzație de foame mai mare decât organismul resimte în mod real. Când mănâncii, ascultă-ți corpul: este de dorit să te simți satisfăcut mai degrabă decât mult prea plin și, ai grijă să mănânci încet.

greșeli comune de pierdere în greutate

De asemenea, senzațiile acute de foame pot fi un semn al deshidratării, așadar ai grijă să consumi apă înainte de a te grăbi să iei o gustare. Nu dormi suficient Beneficiile unui somn bun sunt deja cunoscute și somnul profund este o parte critică a pierderii în greutate și a menținerii acesteia.

4 Greșeli comune de pierdere a grăsimilor și cum să le evitați

Nu numai că senzația de oboseală crește nivelul de stres și de cortizol, dar ești mai predispus să alegi alimente nesănătoase. Când ești obosit, corpul are nevoie de carbohidrați, iar când nu ești obosit, nu faci alegerea cea mai sănătoasă.

greșeli comune de pierdere în greutate

Când pierzi în greutate, metabolismul poate fi lent și masa slabă poate scădea. Aceasta este o problemă în special pe măsură ce îmbătrânim, dar o modalitate bună de a contracara un metabolism lent și de a păstra masa musculară este prin antrenamentele de forță.

greșeli comune de pierdere în greutate

De asemenea, un studiu a arătat că că pierderea în greutate, poate contribui la pierderea netă a masei slabe la bărbații mai în vârstă. Atunci când renunți la a acorda atenție alimentelor pe care le consumi riști să devii mai puțin responsabil.

Antrenamentul nu funcționează Oamenii pot deveni atât de angajați într-o rutină de antrenament încât nu mai funcționează. Specialiștii sugerează crearea unei rutine de care să vă bucurați și pe care să vă doriți să o continuați.

1. Concentrarea numai pe greutatea scării

În timp ce eforturile științifice și clinice din ultimii ani au condus la identificarea mecanismelor importante care reglează homeostaza în greutate corporală, multe alte lucruri care influențează menținerea greutății rămân necunoscute. Nine medical reasons for putting on weight.

  1. Show all Victor Diaconescu Personal Trainer Când vine vorba de pierderea de grăsime, mulți oameni par să creadă că daca faci cardio fără sfârșit pe eliptic și câteva exerciții de ab este calea de parcurs.
  2. DORU Sa pierzi in greutate poate parea o lupta foarte dura.
  3. Schimbarea vieții arzătoare de grăsimi
  4. A rămâne constant în menținerea greutății pe perioada sărbătorilor este cu siguranță admirabil, mai ales ținând cont de faptul că aveți mai puțin timp pentru exerciții și mai multe evenimente la care trebuie să participați.
  5. Centura slăbire talie 10 greșeli de pierdere în greutate O cură de slăbire se bazează, după cum bine știm, pe un regim alimentar.

Reproducerea, chiar și parțială, este interzisă! Alte articole din aceeasi sectiune:.

Asevedeași