Obiceiuri de viață la pierderea în greutate. 8 obiceiuri sanatoase pentru pierderea in greutate

Pierderea în greutate bazată pe știință Fizica este simplă. Psihologia nu este. Există o modalitate de a pierde în greutate, care este dovedit științific că funcționează.

Pierderea în greutate bazată pe știință

Nu se întreabă dacă funcționează. Se bazează pe o știință irefutabil de fiabilă, la fel de fiabilă ca și legea gravitației. Nu a eșuat niciodată.

pierderea in greutate a jadului arsură de grăsime semnificată

Dacă mănânci acest mod dovedit științific de a pierde în greutate, poți avea încredere deplină că vei pierde în greutate, la fel de sigur că știi că lucrurile cad, nu în sus, când le dai drumul. Puteți învăța chiar cum să-l țineți la distanță. Știu, pentru că am reușit să-l aplic după 25 de ani în care nu am reușit să am diete inutile. În sfârșit mi-am rezolvat problema cu greutatea și am pierdut de kilograme acum 35 de ani.

Am ținut-o de atunci și mi-am făcut misiunea de a-i învăța pe alții cum să facă la fel. Sunt bătrân acum și uit că de multe ori tinerii nu știu elementele de bază pentru a slăbi, așa că voi trece peste asta aici. Și toate detaliile sunt în cartea mea.

cum să determinați procentul de pierdere în greutate corporală kirstie aleea pierderi în greutate urale

În primul rând, The Thermodynamics Nu există mister aici, dar există o mulțime de neînțelegeri despre cum să slăbești și să o ții. Fluxul continuu de dezinformare și sfaturi conflictuale îi determină pe oameni să creadă că nu este încă cunoscut adevărul cinstit despre Dumnezeu despre cum să slăbești.

Dar asta este. Știința care explică pierderea în greutate, creșterea în greutate și menținerea în greutate a fost dovedită și nu s-a schimbat semnificativ de peste de ani. Corpul tău este o mașină care folosește combustibil, ca o mașină.

În loc să arzi gaz, ardem alimentele și măsurăm cantitatea de energie din alimente în calorii. Numărul de calorii al tuturor alimentelor este ușor de găsit, publicat în cărți și site-uri web pe Internet. Alimentele ambalate au caloriile pe etichetă, iar multe restaurante înregistrează astăzi numărul de calorii, cerut de lege.

  1. Cea mai bună pierdere în greutate și suprimant al apetitului
  2. Pierderea în greutate ted talk
  3. Timp estimat de citire: 3 minute, 14 secunde Afla si tu care sunt cele 8 obiceiuri sanatoase care te vor ajuta sa pierzi in greutate!
  4. 8 obiceiuri care te ajută să pierzi în greutate - Doza de Sănătate
  5. Arzător de grăsimi metildren
  6. Destinat adulților peste 17 ani Adăugați în lista de dorințe Instalați Planul de dietă pentru pierderea în greutate Sfaturi sănătoase pentru pierderea în greutate Vrei să pari atractiv???
  7. Ce este criolipoliza și cum se folosește?
  8. Obiceiuri pentru pierderea in greutate si sanatate

Greutatea ta corporală este rezultatul economiei calorice a corpului tău, la fel ca soldurile bancare sunt rezultatul economiei tale financiare. Dacă mănânci mai multe calorii decât arzi, le păstrezi sub formă de grăsime.

Cu banii, surplusurile sunt bune. Te îmbogățești. Cu caloriile, surplusurile sunt rele. Te îngrași.

8 obiceiuri care te ajută să pierzi în greutate

Dacă arzi mai multe calorii decât mănânci, începi să arzi surplusurile stocate. Este minunat dacă vrei să slăbești. Începi să te tăie în jos.

pierderea in greutate arata vechi top 10 arzătoare de grăsimi fără efecte secundare

Obiceiuri de viață la pierderea în greutate bani, arzând mai mult decât obțineți rezultate în datorii sau mai rău, mergeți rupt sau chiar falimentat. Foarte rău. Cheltuielile cu deficiențe pot crea probleme cu finanțele, dar dacă vrei cum să slăbești cu contraceptive slăbești, deficitele sunt grozave!

Produse dieta Obiceiuri pentru pierderea in greutate si sanatate Desi mai persista inca miturile conform carora acestea ingrasa, studiile arata ca, dimpotriva, oleaginoasele ajuta la pierderea in greutate. Sunt un pericol pentru silueta, se numara si. Si distrasa pentru.

Există multă folclor și mit în mass-media și bârfe despre scăderea în greutate, așa că trebuie să fii atent la ceea ce crezi. Unii cred că caloriile din carbohidrați și grăsimi sunt mai proaste decât caloriile proteice, dar nu este adevărat.

Este adevărat că aveți nevoie de o alimentație bună și de o dietă echilibrată pentru a fi sănătos, dar pentru pierderea în greutate, tot ceea ce ne preocupă este caloriile. De asemenea, nu există niciun adevăr că perioada zilei pe care o consumi afectează dacă caloriile sunt păstrate sau nu. Și modul în care combini alimentele nu contează. Nu puteți anula caloriile dacă intră în corp. Activitatea este despre singurul lucru pe care îl puteți face, care va afecta modul în care vă ardeți caloriile.

Așa cum am spus, fizica este simplă. Există dispozitive care îți pot măsura rata metabolică viteza cu care arzi calorii cu o metodă numită calorimetrie indirectă.

Spitalele și universitățile au aceste mașini, iar unii medici au dispozitive de mână care sunt foarte fiabile dacă sunt utilizate corect.

Ați putea face testul, dar folosim o formulă numită Miflin-St. Ecuația Jeor MSJ pentru a estima rata metabolică la greutatea pe care doriți să o mențineți pe viață. Am comparat testul real cu estimarea de mai multe ori și au fost suficient de aproape pentru a se baza pentru metoda de pierdere în greutate pe care am conceput-o. Formula Jeor poartă numele oamenilor de știință care au formulat-o și au dovedit-o exactă și ține cont de vârsta, sexul, greutatea, înălțimea și activitatea dvs.

Trei informații importante: 1. Folosiți greutatea pe care doriți să o atingeți și mențineți restul vieții. Puteți afla ce ardeți la greutatea pe care o aveți acum pentru a vă satisface curiozitatea, dar importantul de învățat este cum să mâncați ca o persoană la greutatea pe care doriți să fiți.

Pentru a pierde în greutate, vei avea nevoie de obiceiuri care să te reducă substanțial mai mult decât acesta, iar pentru a-ți menține, vei avea nevoie de obiceiuri care să te mențină sub acest aspect, chiar și în vacanțe și vacanțe etc.

Folosește nivelul de activitate pe care știi că îl vei susține restul vieții. Dacă nu aveți un obicei de exercițiu, utilizați nivelul sedentar, cu excepția cazului în care munca dvs. Este o dietă. Dacă nu este modul în care urmează să trăiești, vei recăpăta greutatea atunci când normalizezi.

cum să pierzi grăsimea copilului Mfp succes în pierderea în greutate

Deci, fii sincer. Folosiți sedentari dacă așa sunteți în viață. Nu luați sfaturi și recomandări pe aceste site-uri web cu calculatoarele ca evanghelii.

8 obiceiuri sanatoase pentru pierderea in greutate

Nu susțin niciunul dintre ei. Folosiți calculatoarele pentru a afla câte calorii ardeți la greutatea pe care doriți să o aveți. Mai jos sunt formulele reale, pentru cei care doresc să facă calculele reale. Folosiți Miflin-St. Ecuația Jeor pentru a afla care este rata ta metabolică în repaus RMRapoi înmulțiți-o cu nivelul de activitate. Rețineți că greutatea este exprimată în kilograme și înălțimea este exprimată în centimetri.

Aceste estimări sunt foarte precise și, obiceiuri de viață la pierderea în greutate nu aveți o tulburare metabolică reală, precum boala tiroidiană, puteți depinde de ele. Unii oameni consideră că controlul greutății este simplu - mănâncă doar mai puține calorii decât arzi.

BUNE OBICEIURI DE VIAȚĂ PENTRU PIERDEREA ÎN GREUTATE - FITNESS - 2020

Poate fi simplu pentru unii, dar pentru majoritatea dintre noi, nu a fost simplu sau ușor. Și nu a fost doar greu - a fost imposibil. Pentru mine, numărarea caloriilor era mizerabilă și imposibilă, la fel de rău ca și dietele la care nu reușisem.

Pur și simplu nu am putut ajunge la prima bază pentru a-mi menține alimentația și aportul caloric corect.

Multe diete, programe de antrenament intens și planuri de detoxifiere sunt adesea o configurație pentru eșec. Te pot ajuta să slăbești, dar nu te ajută să înveți obiceiurile care să o susțină pe viață. Nu vă bazați pe puterea de voință : dacă vă chinuiți să rămâneți cu porțiuni și să vă opriți de a supraalimenta, probabil credeți că aveți putere de voință slabă. Adevărul este că majoritatea oamenilor au putere de voință slabă când vine vorba de mâncare îngăduitoare.

Asevedeași