Pierde 10 la sută grăsime corporală, 1. Un deficit caloric corect

Cum să Menții un Procent Mic de Grăsime Corporală

Greutatea corpului numarul de kilograme pe care il vezi pe cantar nu spune absolut nimic despre cum arati sau ce nevoi nutritionale ai. Un tip de 90 kg poate avea muschi masivi si patratele definite… …sau poate avea 90kg dintr-o gramada de grasime pe burta, solduri si restul corpului.

pierde 10 la sută grăsime corporală

Cu alte cuvinte, tipul din exemplul 1 ar avea nevoie de mai multi nutrienti decat tipul din exemplul doi si nu ar urma o dieta la fel de stricta dar ar avea nevoie sa scape de niste grasime corporala.

In plus, greutatea de una singura nu are cum sa-ti indice progresul! Sa zicem ca ai trecut de la 80kg la pierde 10 la sută grăsime corporală.

Slăbitul din greutate Vs. slăbitul din grăsime | Care e diferența?

E bine? Sau e rau? Poate ai dat jos 1kg de grasime, ceea ce ar putea fi excelent pentru tine.

pierde 10 la sută grăsime corporală

Poate ai pierdut 0. Sau mai rau, poate ai pierdut peste 1kg de masa musculara si te-ai ingrasat!

pierde 10 la sută grăsime corporală

Daca te iei doar dupa cantar, nu ai de unde sa stii. Aici intervine procentul de grasime corporala. Unele sunt mai precise, altele mai usor influentate de ce mananci, cat esti de hidratat si altele.

pierde 10 la sută grăsime corporală

Totusi, nu trebuie sa-ti bati capul cu masuratori exacte. Pur si simplu uita-te la pozele de mai jos incearca sa-ti dai seama intre ce procente te afli.

pierde 10 la sută grăsime corporală

Nivelul de masa musculara face o diferenta majora in felul in care arati la diferite procente de grasime. Iata cum ar putea arata aceste procente in diferiti oameni reali: Cum reduci procentul de grasime In primul rand trebuie sa te asiguri ca reduci doar grasimea.

Asta inseamna ca: nu te poti infometa sau urma cine-stie-ce dieta la moda ce iti priveaza corpul de nutrienti nu te poti baza pe cardio traditional ca forma principala de exercitii acest video iti explica exact de ce Daca nu faci asta, vei pierde din masa musculara concomitent cu grasimea, iar rezultatele pe termen lung vor avea mult de suferit.

In al doilea rand, trebuie sa stii ca strategiile cele mai eficiente, atat pe parte de antrenament cat si nutritie, difera in functie de procentul tau de grasime corporala, experienta ta cu exercitiile si alti factori personali.

pierde 10 la sută grăsime corporală

Asevedeași