Pierderea în greutate te poate face să pari mai în vârstă

20 Best Sanatate images in | sănătate, diete, remedii naturiste

scădere în greutate pentru femeia de 50 de ani

Obiceiuri "nevinovate" care te imbatranesc de Anca Serghescu Cum poate un copil gras sa piarda in greutate, 25 Maiora Nu fumezi, eviti soarele pentru a nu face cancer de piele, ba folosesti zilnic crema cu ecran solar, in schimb stai pana tarziu in noapte si-ti anulezi mai toate intrunirile cu prietenii?

S-ar putea ca cele din urma obiceiuri sa-si puna amprenta asupra felului in care arati mai mult decat iti imaginezi.

  • Țin o dietă dar nu scad în greutate - unde greșesc?
  • Greutatea ideală în funcție de înalțime, vârstă și constituție. Câte kilograme e normal să ai
  • Țin o dietă dar nu scad în greutate - unde greșesc?
  • Dacă ți-ai făcut vreodată griji privind felul în care arăți și nu ești sigur sau sigură dacă ar trebui sau nu ar trebui  să mai dai jos câteva kilograme, ți-am pregătit un tabel detaliat care îți arată greutatea ideală în funcție de vârstă și înălțime.
  • Greutatea normala in functie de varsta
  • Excesul ponderal, combinat cu transformarile specifice imbatranirii, poate creste semnificativ susceptibilitatea in fata bolilor si poate chiar sa afecteze longevitatea.

Crezi ca procedezi intocmai cum scrie la carte pentru ca semnele trecerii anilor sa apara cat mai tarziu pe chipul tau? Prevention a alcatuit o lista a obiceiurilor aparent fara urmari, dar care, adunate, te fac sa pari cu cativa ani mai in varsta.

Obiceiuri ''nevinovate'' care te imbatranesc

Ti-ai pastrat ora de culcare din facultate Nu e deloc neobisnuit pentru femeile extrem de ocupate, de cariera, sa-si aglomereze seara cu zeci de sarcini ce nu suporta amanare, astfel incat ajung intre cearsafuri la ore tarzii din noapte.

Nenumarate studii au aratat insa ca acest obicei e mai rau decat ti-ai inchipui, aflandu-se in stransa legatura cu presiunea arteriala mare, diabetul, castigarea in greutate si chiar un aspect fizic obosit, care te face sa arati mai pierdere în greutate conan obrien varsta cu cativa ani.

tyler baltierra scădere în greutate

Sfatul specialistului: Nu spune nimeni ca ar trebui sa dormi 8 ore in fiecare noapte, insa e cazul sa faci din somn o prioritate, iar organismul iti va multumi. Nevoia de somn difera de la o persoana la alta.

Pierdere în greutate Viena Austria

Pentru a afla de cate ore de somn are organismul tau nevoie, nu-ti pune alarma intr-o noapte cand nu esti prea obosita si vezi dupa cate ore te trezesti.

Ai o slabiciune pentru dulciuri O dieta care abunda in alimente care contin zahar nu numai ca-ti va ingrosa talia, dar iti va face pielea mai putin elastica si catifelata, ridand-o. Acest proces incepe de regula la 35 de ani si evolueaza extrem de repede, dupa cum se mentioneaza intr-un raport aparut in British Journal of Dermatology.

Daca ai 45 de ani si o inaltime medie de 1,61 metri, n-ar trebui sa-ti iei mai mult de de calorii 10 lingurite - cat o doza de ml de Cola din zaharul adaugat in alimente, ceaicafea sau alte bauturi. Prin comparatie, americanii consuma circa 31 de lingurite de zahar zilnic de caloriisub forma sa bruta, dar mai ales adaugat in alimente. Citeste cu atentie etichetele, poti gasi zahar in cele mai neasteptate locuri, cum ar fi dressingurile pentru salata.

  1. Cum îmi trântesc corpul

Invata sa nu ai deplina incredere nici in inlocuitorii zaharului. Faci exercitii fizice doar pentru a slabi Exercitiul fizic este una dintre cele mai bune modalitati de a opri timpul, insa, din pacate, este adesea asociat doar cu pierderea in greutate.

Daca mergi la sala de doua ori pe saptamana ca sa dai jos ceva kilograme, dupa care, o data ce ti-ai indeplinit telul, iti iei liber de la sala cateva luni, afla ca ai numai de pierdut.

Activitatea fizica regulata ajuta atat creierul sa se mentina in cea mai buna forma, dar lupta si cu inflamatiile, prevenind diabetul de tip 2 si alte afectiuni cronice ce pot aparea odata cu inaintarea in varsta. Sfatul specialistului: Nu-ti lasa tenisii sa se prafuiasca.

Alege orice activitate iti face placere si tine-te de ea. Plimba-te, mergi cu bicicleta, danseaza timp de 20 - 25 de minute zilnic. Imparte sedinta de miscare in doua, daca nu rezisti intregul interval de timp. Mareste treptat viteza, durata si intensitatea, macar timp de un minut sau doua.

Daca ai omis o zi, nu face din asta un obicei, reia a doua zi.

Exagerezi cu iPod-ul Nimic nu te face sa pari mai varstnica decat gestul prin care iti duci urechea mai aproape de interlocutor, intreband mereu "Poftim? Pierderea auzului e un proces de lunga durata, greu de detectat, fiind rezultatul expunerii prelungite la decibeli.

pregătește-te pentru a pierde în greutate

Iar cei mai multi decibeli ajung in urechile tale de la gadgeturile folosite zi de zi, indiferent ca e vorba despre iPod sau uscator de par. MP3 playerul cu volumul la jumatate poate scoate sunete de de decibeli peste recomandarile considerate sigure. Sfatul specialistului: Tine volumul cat mai jos posibil, foloseste dopuri de urechi pentru a bloca accesul sunetelor din ambient, mai ales cand umbli cu masina de tuns iarba sau cand vecinul foloseste bormasina.

Account Options

Nu te mai vezi cu prietenele La 20 de ani iti faceai timp pentru ele fara sa stai pe ganduri, insa acum prioritatile s-au schimbat. Insa merita sa-ti cultivi relatiile. Un studiu a aratat ca prieteniile prezic longevitatea mai mult decat legaturile stranse intre membrii familiei, protejand de obezitatedepresie si boli de inima. Nu e de mirare de ce te simti energizata dupa un telefon dat unei prietene sau dupa o iesire in oras cu fostele colege de liceu.

Sfatul specialistului: Daca programul tau e atat de incarcat, noteaza-ti pe agenda ora si ziua din saptamana rezervata prietenelor si fa o regula din a o respecta. Foloseste-te de Facebook sau email pentru a ramane in legatura cu acestea si vizioneaza-le online pozele din vacanta pentru a nu pierde nimic important din viata lor.

Ai eliminat complet grasimile din alimentatie Renuntarea la grasimile saturate care blocheaza arterele si la cele trans, nesanatoase pentru inima, e o decizie inspirata.

Insa cand vine vorba despre vitalitate, renuntarea la cele nesaturate, cum sunt cele din peste, nuci si ulei de masline, este o hotarare deloc inspirata. Acizii pierderea în greutate te poate face să pari mai în vârstă omega 3 sunt exact tipul de grasimi care lupta cu imbatranirea, ei protejandu-ti creierul, inima, oasele, articulatiile, pielea si nu numai.

Cat despre grasimile mononesaturate, acestea coboara nielul colesterolului rau, il cresc pe cel bun si diminueaza riscul de arteroscleroza. In plus, studiile au aratat ca pe masura ce maresti cantitatea se mareste si speranta de viata.

Sfatul specialistului: Aminteste-ti ca nu toate grasimile sunt rele.

Nu-ti amintesti cand ai facut ultima oara sex Sexul face minuni pentru starea de spirit, fiind fantastic si pentru sanatate. Cercetarile au aratat ca persoanele cu o viata sexuala activa au un sistem imunitar mai puternic, au parte de mai putine dureri, prezinta un risc diminuat de cancer, au o inima mai sanatoasa si nu sunt atat de stresate.

Vestea buna e ca sexul te ajuta sa arati si mai tanara, chiar cu 12 ani, dupa cum a aratat un studiu recent.

Sfatul specialistului: Reinvie romantismul in cuplu, chiar daca va fi nevoie sa faci tu primul pas data viitoare. Prea multe femei nu participa activ la viata lor sexuala, explica Pat Covalt, autor al best-sellerului What Smart Couples Know.

Si barbatii vor sa stie ca sunt doriti.

Asevedeași