Seturi de cădere a pierderii de grăsime

20+ Best pierderea grasimii images in | diete, sănătate, slăbire

Top Exerciții pentru căderea de grăsime by Chris Freytag Share on Facebook Share on Twitter Există o percepție greșită în mod obișnuit conform căreia, dacă nu saltăm în cameră sau nu ne mișcăm repede pe o bicicletă sau pe un drum de alergare, nu suntem eficienți.

20+ Best pierderea grasimii images in | diete, sănătate, slăbire

Dar ganterele sunt o modalitate accesibilă și ușoară de a face un antrenament minunat și de a arde grăsimi de-a lungul drumului.

Subliniind mușchii creați o defalcare a țesutului muscular care face seturi de cădere a pierderii de grăsime mușchiul să revină și mai puternic.

cum pierzi în greutate permanent pierderea în greutate maximă a sănătății brookfield

Forța de antrenament arde grăsime nu numai în timp ce lucrați afară, dar după ce ați lucrat pentru că, atunci când aveți mai multă densitate musculară, ardeți mai mult grăsime tot timpul; nu doar în timpul antrenamentului. După o sesiune de antrenament de forță bună, corpul continuă să ardă grăsimea pentru câteva ore. Acest antrenament nu este sesiunea dvs. Prin multifuncționarea utilizării musculare și prin încorporarea unor exerciții de forțăveți ajunge la o ardere de înaltă calorii și grăsimi, cu un pic de cardio la boot.

Majoritatea mișcărilor sunt multi-articulare, multi-musculare și cele mai multe dintre ele îți vor face să crească rata inimii.

  1. 1 săptămână pentru a pierde grăsimea din burtă
  2. Dar pana nu ai totul format aproape perfect este destul de dificil.
  3. În acest articol vreau să vă prezint o piramidă de pierdere a grăsimilor.

Încercați opt repetări din fiecare prima dată, lucrând până la 12 repetări. Ponderea ganterelor tale este relativă la puterea ta, dar după opt repetări, ar trebui să simți că arde mușchii. Poate doriți câteva seturi diferite de gantere, astfel încât să aveți greutăți mai grele pentru anumite mișcări și greutăți mai ușoare pentru alții.

Mergeți sau săriți ambii picioare în afara mâinilor, intră într-o ghemuitură mică, ca și când vă așezați pe un scaun. Apăsați greutatea înapoi pe tocuri. Strângeți glutele muschii cap la cap și apoi ajungeți în picioare.

Cunoașteți Piramida de ardere a grăsimilor

Trageți ganterele încet până la înălțimea pieptului, lăsând coatele să se îndrepte spre laturi când ridicați ganterele. Apoi eliberați brațele înapoi cu control.

  • Top Exerciții pentru căderea de grăsime

Obiective: miezglute, piept, brate, umeri 2 - Squat Thruster Ben Goldstein Începeți să stați cu picioarele la distanță de șold și în jos într-o poziție ghemuită prin îndoirea genunchilor. Păstrați coloana vertebrală drept, ridicată în piept și genunchi în spatele degetelor de la picioare.

Coatele sunt îndoite și ganterele sunt seturi de cădere a pierderii de grăsime înălțimea umărului. Folosind corpul inferior, trageți în picioare și apăsați ganterele deasupra capului, extinzând lungimea brațelor.

Apoi coborâți înapoi în poziția de plecare. Faceți un pas mare înainte cu un picior și coborâți corpul spre podea. Ambele picioare ar trebui să fie îndoite la un unghi de 90 de grade în partea de jos a fanteziei.

Aduceți greutăți spre umerii pentru a finaliza curbarea bicepului, apoi împingeți cu piciorul din față și reveniți pentru a începe.

Pin on Căderea părului

Repetați pe cealaltă parte. Obiective: quads, hamstrings, glutes, biceps 4 - Cross Behind Lunge Lateral Curl Ben Goldstein Începeți într-o poziție în picioare, cu picioarele umărului și cu ganterele în mâini de-a lungul picioarelor. Traversați-vă piciorul drept în spatele piciorului stâng, care se așează pe piciorul din spate, cu genunchii îndoiți. Puneți piciorul drept în poziția de plecare și extindeți-vă brațele la o parte, cu o ușoară îndoire a cotului. Coborâți încet brațele în lateral și repetați cu piciorul stâng înapoi.

Obiective: quads, glutes, spate, umerii 5 - Lovitură de viteză Ben Goldstein Începeți într-o poziție în picioare, cu picioarele de la distanță de șold, iar ganterele se sprijină în fața coapselor.

[:ro]Piramida pentru pierderea grasimii[:]

Strângeți-vă abdominalele și păstrați-vă un spate plat în timp ce îndoiți ușor genunchii, coborând ganterele spre podea. Strângeți glutele și folosiți hamstrele și picioarele pentru a vă ridica și pentru a vă întoarce în poziție verticală. Obiective: glutes, hamstrings 6 - Renegade Row Ben Goldstein Începeți într-o poziție completă cu ganterele în mâinile dvs.

Împingeți-vă abdominalele tragând burta spre interior spre coloana vertebrală. Trageți gantera dreaptă spre osul șoldului drept, păstrând greutatea aproape de partea dvs. Întoarceți-l încet pe podea și repetați cu ganterele din stânga. Obiective: triceps, core, spate 7 - Plie V Raise Ben Goldstein Așezați-vă cu ganterele în mâini, cu picioarele puțin mai largi decât lățimea umărului, degetele de la picioare au ieșit.

Îndoiți genunchii coborâți într-o pliie profundă. Strângeți glutes și îndreptați-vă picioarele pentru a ajunge într-o poziție în picioare. Strângeți abdominalele și ridicați brațele în sus și în exterior, formând o formă V.

Coborâți brațele pentru a reveni la poziția de plecare. Ținte: glutes, înapoi 8 - Squat și Swing Side-To-Side Ben Goldstein Începeți cu picioare puțin mai largi decât lățimea șoldului, cu o gantere în mâna dreaptă.

poți să te năpusti pe umeri largi slab slabire

Faceți un pas în partea laterală cu piciorul drept și stați înapoi într-o ghemuită adâncă. Lăsați gheața să se răsucească sub picioare, apoi până la înălțimea pieptului, în timp ce sări în sus.

Întrerupeți dumbotul pe cealaltă parte și intrați într-o ghemuită laterală.

  • [:ro]Piramida pentru pierderea grasimii[:] - Victor Diaconescu
  • Esthetic Hair Turkey | Ce Este Liposuctia?
  • Esthetic Hair Turkey | Câtă greutate poți pierde cu liposucția?

Obiective: piept, glutes, quads, hamstrings 9 - S-au predat Ben Goldstein Începeți într-o poziție îngenuncheată ținând ganterele în părțile laterale. Pasul slăbindu-mă sensul cu un picior și stați tot în sus în timp ce apăsați greutățile deasupra capului.

Îngenunchează în jos pe un genunchi la un moment dat întorcând greutățile pe laturile tale. Repetați de la poziția de pornire cu piciorul opus. Obiective: glutes, quads, hamstrings, umerii 10 - Buclă pentru picioare Ben GOldstein Începeți să stați pe un covor cu genunchii îndoiți și picioarele pe podea. Găsește o gantere în apropiere.

logo-ul subțire al corpului slăbit de bărbați

Scoateți miezul, îndoiți-vă și ridicați picioarele într-o poziție de masă, astfel încât să fie paralele cu podeaua. Luați o gantere într-o mână. Conduceți genunchiul din aceeași parte spre piept și extindeți lungimea celuilalt picior, astfel încât să puteți lovi gantera sub genunchiul îndoit către cealaltă mână. Odată ce gantera se repetă de cealaltă parte. Obiective: bază.

h202 pierdere în greutate pierdere în greutate inc

Asevedeași