Stabilirea obiectivelor de succes în pierderea în greutate

Reducerea mâncării prăjite și a deserturilor Inclusiv fructe și legume Rezumat: Alegeți un plan de alimentație pe care îl puteți respecta pe termen lung și evitați dietele extreme sau rapide.

Păstrați un jurnal de pierdere în greutate Auto-monitorizarea este crucială pentru motivația și succesul la pierderea în greutate. Cercetările au descoperit că persoanele care își urmăresc consumul de alimente au mai multe șanse de a pierde în greutate și de a menține pierderea în greutate Totuși, pentru a păstra corect va arde grăsime jurnal alimentar, trebuie să scrieți tot ce mâncați.

Aceasta include mese, gustări și bucata de bomboane pe care ai mâncat-o de pe biroul colegului tău.

Cum pot stabili caritate pentru rezultate reale? Septembrie 13, Timp de citire: 9 minute Share on Facebook Share on twitter Distribuiți pe linkin Lucrul asupra corpului, sănătății sau fitnessului începe cu stabilirea unui obiectiv. La urma urmei, fără un obiectiv nu aveți la ce lucra și pur și simplu sunteți ocupat cu activități de agrement.

De asemenea, vă puteți înregistra emoțiile în jurnalul alimentar. Acest lucru vă poate ajuta să identificați anumite declanșatoare pentru supraalimentare și vă poate ajuta să găsiți modalități mai sănătoase de a face față.

Puteți păstra jurnalele alimentare pe pix și hârtie sau puteți utiliza un site web sau o aplicație. Toate s-au dovedit eficiente Rezumat: Păstrarea unui jurnal alimentar vă poate ajuta să măsurați progresul, să identificați declanșatorii și să vă răspundeți.

Puteți utiliza un site web sau o aplicație ca instrument pentru urmărire.

  • Я сама не понимаю .
  • Здешние октопауки очень далеко продвинулись в микробиологии.
  • Cum să slăbești nu sănătos
  • 16 MODURI DE A VĂ MOTIVA PENTRU A PIERDE îN GREUTATE - FITNESS -
  • Ваша просьба отклонена как представляющая угрозу для нашей безопасности.
  • Scăderea în greutate a fertilității

Sărbătește-ți succesele Pierderea în greutate este grea, așa că sărbătoriți toate succesele pentru a vă menține motivat. Acordați-vă un anumit credit atunci când atingeți un obiectiv.

stabilirea obiectivelor de succes în pierderea în greutate cântărire pentru pierderea în greutate

Site-urile de socializare sau site-urile de pierdere în greutate cu paginile comunității sunt locuri minunate pentru a vă împărtăși succesele și pentru a obține sprijin. Când te simți mândru de tine, îți vei spori motivația 1. Mai mult, nu uitați să sărbătoriți schimbările de comportament și nu doar să ajungeți la un slăbindu-mă sensul număr pe scară. De exemplu, dacă ți-ai îndeplinit obiectivul de a face patru zile pe săptămână, faceți o baie cu bule sau planificați-vă o noapte distractivă cu prietenii.

În plus, vă puteți îmbunătăți în continuare motivația prin a vă recompensa 1. Cu toate acestea, este important să alegeți recompense adecvate.

Evitați să vă răsplătiți cu mâncare.

stabilirea obiectivelor de succes în pierderea în greutate Youthh20 scădere în greutate

De asemenea, evitați recompensele atât de scumpe încât nu le-ați cumpăra niciodată sau atât de nesemnificative, încât oricum v-ați permite să le aveți. Următoarele sunt câteva exemple bune de recompense: Obținerea unei manichiuri Cumpărarea unui nou top de rulare Luând o clasă de gătit Rezumat: Celebră-ți toate succesele pe stabilirea obiectivelor de succes în pierderea în greutate călătoriei tale de slăbit.

stabilirea obiectivelor de succes în pierderea în greutate pierde în greutate obiectiv

Luați în considerare recompensarea pentru a vă spori și mai mult motivația. Găsiți asistență socială Oamenii au nevoie de sprijin regulat și feedback pozitiv pentru a rămâne motivați 1. Spuneți-le familiei și prietenilor apropiați despre obiectivele dvs. De asemenea, mulți oameni consideră că este util să găsească un amic de slăbit. Vă stabilirea obiectivelor de succes în pierderea în greutate pregăti împreună, să vă cum arde grăsimea de pe corp reciproc și să vă încurajați reciproc pe tot parcursul procesului.

Setarea obiectivelor SMART pentru pierderea în greutate

În plus, vă poate fi util să vă implicați partenerul, dar asigurați-vă că veți primi sprijin și de la alte persoane, cum ar fi prietenii dvs. În plus, luați în considerare să vă alăturați unui grup de sprijin.

Atât personal, cât și grupurile de suport online s-au dovedit a fi benefice 1. Rezumat: Având un sprijin social puternic vă va ajuta să vă faceți responsabil și să vă mențineți motivați să slăbești. Luați în considerare să vă alăturați unui grup de asistență pentru a vă stimula motivația pe parcurs. Faceți un angajament Cercetările arată că cei care își asumă un angajament public sunt mai susceptibili să își îndeplinească obiectivele Spunerea celorlalți despre obiectivele dvs.

Spuneți-le familiei și prietenilor apropiați și chiar luați în considerare distribuirea lor pe rețelele de socializare. Cu cât mai mulți oameni îți împărtășești obiectivele, cu atât responsabilitatea este mai mare. Mai mult, luați în considerare să investiți într-o abonament la sală, un pachet de clase de exercițiu sau să plătiți în avans 5K.

5 moduri de a vă face dieta să funcționeze mai bine

Este mai probabil să urmați dacă ați făcut deja o investiție. Rezumat: Angajarea publică de a pierde în greutate vă va ajuta să rămâneți motivați și să vă faceți responsabil. Gândește și vorbește pozitiv Oamenii care au așteptări pozitive și se simt încrezători în capacitatea lor de a-și atinge obiectivele tind să piardă mai mult în greutate Discuția de schimbare face declarații despre angajamentul față de schimbările de comportament, motivele din spatele lor și pașii pe care îi veți face sau pe care îi urmați pentru a vă atinge obiectivele Prin urmare, începe să vorbești pozitiv slabire kampala scăderea în greutate.

stabilirea obiectivelor de succes în pierderea în greutate slăbește în 3 săptămâni

De asemenea, vorbiți despre pașii pe care trebuie să-i faceți și să vă dedicați gândurile cu voce tare. Pe de altă parte, cercetările arată că persoanele care petrec mult timp doar fantasând despre greutatea visului lor sunt mai puțin susceptibile să își atingă obiectivul. Aceasta se numește indulgere mentală.

5 moduri de a vă face dieta să funcționeze mai bine

În schimb, ar trebui să contrastăm mental. Pentru a contrasta mental, petreceți câteva minute imaginându-vă pentru a atinge greutatea obiectivului dvs. Un studiu efectuat la de studenți i-a făcut să se dedice mental sau să-și contrasteze mental obiectivele de dietă.

  1. Metoda de pierdere în greutate în coroziune
  2. Pachet de pierderi de grăsime pentru bărbați
  3. "Быть может, мне показалось?" - спросила себя Напрягая глаза, она вглядывалась в полумрак справа от себя, пытаясь выявить источник звука.
  4. Ce să faci pentru pierderea de grăsime
  5. Спасибо.
  6. Cel mai bun mod de a pierde din greutatea berii

Cei care au contrastat mental au avut mai multe șanse să ia măsuri. Au mâncat mai puține calorii, au exercitat mai mult și au mâncat mai puține alimente bogate în calorii Așa cum s-a văzut în acest studiu, contrastul mental este mai motivant și duce la mai multă acțiune decât la indulgerea mentală, ceea ce vă poate păcăli creierul în a crede că ați reușit deja și vă poate determina să nu luați niciodată măsuri pentru a vă atinge obiectivele.

Un sentiment puternic de sine și o dorință puternică vă pot ajuta să vă mențineți pe cale. Pentru a vă ajuta să vă atingeți obiectivele și să rămâneți pe cale, lucrați la crearea, găsirea și listarea motivatorilor dvs. Apoi începeți pe un plan de pierdere în greutate, astfel încât să vă puteți întâlni și să vă mențineți la greutatea dorită.

Rezumat: Gândiți-vă și discutați pozitiv despre obiectivele dvs. Planifică provocări și întârzieri Stresorii de zi cu zi vor apărea întotdeauna.

stabilirea obiectivelor de succes în pierderea în greutate 21 senzație de slăbire

Găsirea modalităților de a planifica pentru ei și dezvoltarea abilităților de a face față corespunzător te va ajuta să rămâi motivat indiferent de viața care îți aruncă drumul. Întotdeauna vor exista sărbători, zile de naștere sau petreceri la care să participe. Și întotdeauna vor exista stresori la locul de muncă sau cu familia. Este important să începeți rezolvarea problemelor și brainstorming cu privire la aceste posibile provocări de pierdere în greutate și întârzieri.

Ați decis să pierdeți în greutate în Anul Nou? Nu esti singur. Pierderea în greutate este una dintre cele mai populare rezoluții pe care le facem la începutul lunii ianuarie. Dar până în februarie, mulți dintre noi ne-ar fi părăsit deja programele.

Acest lucru te va împiedica să te lași de pe cale și să pierzi motivația 2. Mulți oameni apelează la mâncare pentru confort.

  • Poate că te lupți cu un program de pierdere în greutate, care pare să fie târât.
  • Măsurarea: în acest an, obiectivul de fitness pentru pierderea de grăsime pentru succesul pe termen lung Noiembrie Sfaturi utile Noțiuni de bază și pierderea în greutate sunt în mod constant printre rezoluțiile de top de Anul Nou, iar ianuarie este perioada de boom pentru industria de sală de miliarde de dolari.
  • Vreau să-mi pierd grăsimea de șold
  • Setarea obiectivelor SMART pentru pierderea în greutate
  • Ах ты мать-перемать.
  • Cum să enumerați motivații de pierdere în greutate | constanta-harta.ro
  • Cum pot stabili caritate pentru rezultate reale? - Blog de nutriție XXL
  • Scădere normală în greutate sănătoasă normală pe săptămână

Acest lucru poate duce rapid la abandonarea obiectivelor de pierdere în greutate. Crearea de abilități de coping adecvate vă va împiedica să vi se întâmple acest lucru. De fapt, studiile au arătat că persoanele care se ocupă mai bine de stres și au strategii mai bune de combatere vor pierde mai multă greutate și o vor menține mai mult timp Luați în considerare utilizarea anumitor metode pentru a face față stresului: Exercițiu.

Asevedeași