Va face sit-up-uri vor pierde în greutate

va face sit-up-uri vor pierde în greutate

va face sit-up-uri vor pierde în greutate

Victor Diaconescu Personal Trainer Ne pare rau baieti, dar abdomenele si sit-up-urile nu vă vor da un abdomen ca piatra. Cercetările au constatat că multe dintre aceste mișcări populare, care se presupun că ai obține o secțiune mediană într-o clipa nu produc de fapt rezultate semnificative și pun tensiune pe alte părți ale corpului, cum ar fi gâtul, coloana vertebrale și spatele inferior.

În schimb, ar trebui să încercați mai întâi să mănânci mai corect pentru a reduce cantitatea de grasime prin arderea mai multor calorii decat consumi grasimea de pe burta face o treaba minunata in acoperirea lor. Unii culturisti experimentați,  spun că abdomenul este făcut în bucătărie și nu în sala de gimnastică.

Acum e timpul pentru munca. Experții de stat la fiecare singur RRS persoană cunoscută pentru o greutate corespunzătoare de utilizare.

În continuare, trebuie să te angajezi într-un antrenament de rutină divers, care vizează fiecare dintre mușchii abdominali superiori și inferiori și ii atingi din orice unghi posibil. Există mai mult în zona abdominală decât pachetul de șase — acest grup de muschi include multe tipuri de mușchi interconectati care urca în sus in partea din spate și se întind până la fund, și toate acestea ar trebui să primească o bucată de acțiune în cazul în care doriți să obțineți un abdomen de revista.

WORST AS SEEN ON TV PRODUCTS OF 2016 - YEAR IN REVIEW

Uita despre abdomene simple și încercați acest program de șase exerciții care vizează în mod eficient toti mușchii abdominali și pentru a promova o mai mare pierdere de grăsime și un răspuns mai bun asupra cresterii musculare decât oricare dintre exerciții de abdomen tradiționale.

Aveți posibilitatea să le faci în seturi, cu repaus de 30 de secunde între seturi, sau într-un circuit cu nici o odihnă între exerciții.

va face sit-up-uri vor pierde în greutate

Gata pentru a construi o secțiune mediană de invidiat? Intinde-te pe spate cu capul pe sol, brațele întinse pe langa corp.

Cele mai bune exerciții pentru abdomen

Strângeți abdomenul și țineți picioarele drepte și ridicatile la aproximativ 3 cm deasupra solului. Lansați mișcarea prin ridicarea piciorului stâng mai sus decât piciorul drept, apoi coborâți-l pe măsură ce ridicați piciorul drept mai sus.

va face sit-up-uri vor pierde în greutate

Acest lucru ar trebui să se facă rapid, într-o mișcare de tip forfecare. De asemenea, puteți să puneti mâinile  sub fund pentru un control mai bun al mișcării.

Erori comune în timpul instruirii abdomenului

O  lovitură cu fiecare picior reprezinta o repetare. Executam 5 seturi de 15 repetari.

va face sit-up-uri vor pierde în greutate

Intinde-te pe podea și picioarele extinse. Păstrati genunchii drepte și aproape împreună, ridicați încet picioarele drepte în sus spre tavan, până când acestea sunt perpendiculare cu podeaua, dacă este posibil. Mențineți poziția pentru câteva secunde, păstrând abdomenul contractatat.

corespunzătoare

Incet reveniti la poziția de va face sit-up-uri vor pierde în greutate. Intinde-te pe o parte cu corpul drept si cu greutatea corpului distribuita pe antebraț.

Picioarele trebuie sa fie unul peste celalalt. Ridica șoldul în sus de pe podea, propulseaza mișcarea cu antebratului, astfel încât întregul corp formează o linie dreaptă, cu capul și gâtul aliniat cu restul corpului.

Pentru a face puterea de masa de meniu 8, pomelo, conserve de ananas Începe a pierde în greutate. Dieta cu pomelo este bine sa fie luată în calcul, dacă sunteți în încercarea de a pierde în greutate. Fructele pot substitui gustările cu un număr. Cină: Dar, dacă totul este ok în viața voastră, mai puțin greutatea, atunci să aveți.

Mențineți poziția pentru câteva momente, apoi coboară încet șoldurile în spate până la podea.

Asevedeași