Intensitate scăzută pentru pierderea de grăsime, Related Content

Cele 5 modalități cheie de a arde grăsimea rapid - Myprotein Blog

Dar bineînțeles, chiar dacă nu ai nevoie de cardio, nu înseamnă că nu te poate ajuta, după cum vei vedea într-un minut. Cred că de-a lungul anilor cardio a devenit sinonim pentru pierderea de grăsime deoarece oamenii credeau că transpirația este un indicator al pierderii de grăsime.

Obișnuiam să cred și eu asta. Îmi amintesc momentele în care eram foarte mândru că tricoul era foarte ud în urma unui antrenament cardio. Realitatea este că, este foarte ușor să convingi pe cineva că pierd grăsime când își pierd răsuflarea și sunt înmuiați în transpirație. Pierderea de grăsime se rezumă la a fi într-un deficit caloric. Asta este fiziologie de bază. Dacă poți crea un deficit de energie prin exerciții este grozav, vei pierde grăsime.

Dar dacă mănânci destule calorii pentru a compensa cantitatea pe care o arzi, toate acele antrenamente extreme de cardio nu fac nimic.

Pagina principala » Pierdere în greutate » Zona ta de ardere a grăsimilor și pierderea în greutate Zona ta de ardere a grăsimilor și pierderea în greutate Dacă faceți exerciții fizice deoarece doriți să scăpați în greutate, probabil că ați auzit sau ați spus că pentru cele mai bune rezultate ar trebui să lucrați în "zona de ardere a grăsimilor". Sună atrăgător, bine - cine nu vrea să ardă mai mult grăsime? Din păcate, termenul "zona de ardere a grăsimilor" este înșelătoare și spune doar o parte din povestea de pierdere în greutate. Ce este zona de ardere a grăsimilor?? Când vine vorba de exerciții fizice, în special de exerciții cardio, există diferite zone ale ritmului cardiac care se echivă cu niveluri diferite de intensitate.

De fapt, dacă mănânci în surplus, ai putea pune grăsime în timp ce faci exerciții din greu, zilnic. Cum altcumva ai explica persoanele grase care niciodată nu pierd greutate, indiferent cât de mult merg pe banda de alergat? Deci cardio nu este necesar pentru a fi sculptat, cu siguranță.

supliment de pierdere în greutate jadera

Poți crea deficitul de care ai nevoie doar cu dieta. Dar cea mai bună strategie este să combini puțin cardio cu restricția calorică. Să explic de ce.

25 kg pierdere de grăsime

Beneficiile Exercițiilor Cardio Din punctul meu de vedere, cardio oferă două beneficii de care ar trebui să ne pese: Arde calorii, permițându-ți să mănânci mai multe alimente Ar putea ajuta cu mobilizarea grăsimii încăpățânate când ajungi foarte definit Există multe alte beneficii la a face cardio beneficiile pentru sănătate fiind incluse dar simt că pentru scopurile noastre obținerea fizicului de tip Hollywood nu merită să le discutăm în acest program.

Cardio arde calorii, permițându-ți să mănânci mai multe alimentePresupun că nu este prea importantă pentru tine condiționarea.

Căi de a pierde grăsime corporală

Probabil doar vrei să ai puțină grăsime corporală și să arăți bine dezbrăcat. Ei bine, în acel caz, cardio este folositor doar în calitate de mod pentru a arde câteva calorii.

Antrenamentul HIIT este cheia! Există vreun motiv pentru care să nu vă placă antrenamentul HIIT? Grăsimile se dizolvă cu o viteză amețitoarecu ajutorul acestui program dovedit științific. În ceea ce privește antrenamentul de tip cardio, într-un interval de timp scurt și de mare intensitate, adică HIIT, este foarte popular printre entuziaștii de fitness. Cu toate că HIIT nu are nimic de a face cu Bounty Hunter, se poate simți că problema țesutului adipos din organism este în vizorul său.

Asta îți va permite să mănânci mai multe alimente în timp ce pierzi grăsime, fără să compromiți deficitul. Deci în loc să scazi numărul de calorii cuai putea mânca doar cu de calorii mai puțin și să arzi restul prin cardio.

Fresh articles

Obișnuiam să neglijez acest avantaj al pierderii de grăsime în trecut. Acum câțiva ani, când pierdeam grăsime, nu am făcut cardio deloc și doar mâncam foarte puține alimente. Am ajuns la un procent scăzut de grăsime corporală? Bineînțeles că am ajunsdar mâncam doar în jur de de calorii pe zi. Dieta a fost în regulă, dar nu aș numi-o plăcută. Acum, când pierd grăsime, fac un efort să merg în fiecare zi și să ard aproximativ de calorii. Asta înseamnă că pot mânca un plus de de grame de cartofi pe zi sau brânză cu mai multe grăsimi.

Și crede-mă, când ai doar de calorii, acele mici cantități extra de mâncare au făcut o diferență masivă pentru sațietate și satisfacție. Deci principalul avantaj în a face cardio este de a mânca mai mult. Acum, să continuăm și să discutăm despre mobilizarea grăsimii încăpățânate. Cardio ar putea ajuta cu mobilizarea grăsimii încăpățânate Pentru început, niște context. Intensitate scăzută pentru pierderea de grăsime grăsimii corporale are doi pași: luarea acizilor grași din celulele de grăsime și transportul acelor acizi grași prin fluxul sangvin la un consumator care îi va arde pentru energie.

Pentru bărbați, grăsimea încăpățânată este cea găsită pe partea inferioară a abdomenului, a spatelui și pe fese. Acest tip de grăsime este mai puțin sensibilă la chimicalele din corpul tău precum adrenalina care activează mobilizarea acizilor grași —  scoaterea lor din celulele de grăsime în fluxul sangvin, unde pot fi arse. Când asta se întâmplă, riscul pierderii musculare este puțin crescut deoarece corpul va arde altceva incluzând țesut muscular dacă acizii grași liberi nu sunt în fluxul sangvin.

Acum, înainte să te îngrijorezi în legătură cu asta, permite-mi să mai spun câteva lucruri. Pentru majoritatea oamenilor, punerea acizilor grași liberi FFA în fluxul sangvin nu este o problemă. Probabil ai un procent de grăsime corporală îndeajuns de mare pentru a avea mulți FFA în fluxul sangvin în orice moment. Urăsc această grăsime încăpățânată. Nu trebuie să îți faci griji în legătură cu antrenamentele cardio pentru asta.

Dar când devii foarte, foarte definit, cardio ar putea ajuta la accelerarea pierderii de grăsime, îmbunătățind mobilizarea acizilor grași din depozitele încăpățânate de grăsime.

Te rog să observi că am spus că poate ajuta, nu că este necesar — mare diferență. Dacă menții un sirop multi subțire caloric îndeajuns de mult, eventual vei arde toată grăsimea, incluzând-o pe cea încăpățânată. Asta este adevărat mai ales dacă faci Intermittent Fasting. Fasting-ul crește adrenalina, noradrenalina și hormonul de creștere, toate intensitate scăzută pentru pierderea de grăsime la îmbunătățirea mobilizării și arderii grăsimii.

Deci, după cum poți vedea, cardio poate fi un instrument foarte bun pentru pierderea de grăsime. Dar întrebarea este: cât cardio ar trebui să faci?

Cardio Pentru Pierdere de Grăsime – Ghidul Complet – Think Eat Lift Romania

Ca de obicei, prea mult dintr-un lucru bun este intensitate scăzută pentru pierderea de grăsime. Acum să vedem cât de mult cardio ar trebui să faci și ce se întâmplă dacă faci prea mult. Cât de mult cardio ar trebui să faci pentru pierdere de grăsime? Spre exemplu dacă deficitul tău caloric zilnic trebuie să fie de de calorii, ai putea să mănânci cu de calorii mai puțin și să adaugi trei sesiuni de cardio pe săptămână care ard câte de calorii.

Asta ar conduce la o medie zilnică a deficitului caloric de aproximativ Făcând asta, creezi un deficit mult prea mare, care poate conduce la pierdere muscuară, niveluri de testosteron scăzute, foame crescută și oboseală cronică. Dar probabil vrei un fizic de model — asta înseamnă că trebuie să te gândești și la forță și menținere musculară. Cardio, ca orice tip de exercițiu, cauzează daune musculare care necesită recuperare.

Când ești într-un deficit caloric, capacitatea ta de recuperare este mai mică deci are logică să folosești majoritatea resurselor de recuperare pentru ridicatul greutăților, nu cardio. Cantitățile mari de cardio interferează mereu cu progresul de ridicat al greutăților, mai puțin dacă încorporezi cu grijă cardio în program.

Bineînțeles, nu este ca și cum nu poți pune mușchi din cauza cardio.

Cele 5 modalități cheie de a arde grăsimea rapid - Myprotein Blog

Doar că probabil nu poți atinge potențialul tău maxim de forță și durează mai mult să ajungi unde îți dorești. Dacă ieși la alergat, nu îți vor cădea mușchii. Privește jucătorii intensitate scăzută pentru pierderea de grăsime basket, boxerii cum să slăbești în timp ce se află pe adderall orice alt atlet. Fac o cantitate incredibilă de exerciții pentru condiționare și tot sunt mai puternici și mai musculoși decât tine.

Ideea este că, părerea că a face antrenamente cardio te va determina să sacrifici forța, puterea și masa musculară a fost complet exagerată în lumea culturismului și fitnessului. Atât timp cât nu forțezi cardio foarte tare, nu va exista un efect de interferință. Ce tip de Cardio este cel mai bun pentru Definire? În prima parte acestui articol am ajuns la concluzia că atleții cu orientări fizice fac antrenamente cardio pentru două motive: Să ardă ceva mai multe calorii.

Asta îți permite să pierderea în greutate pnd mai multe alimente sau să mănânci la fel dar să crești deficitul caloric.

Pentru a ajuta la mobilizarea acizilor grași din grăsimea corporală încăpățânată Asta înseamnă că poți face orice tip de cardio. Există o dispută uriașă în mediul online despre tipul de cardio care arde mai multă grăsime — Antrenament De Intensitate Ridicată pe Intervale sau Cardio de Intensitate Scăzută.

Chiar dacă un tip de cardio arde mai multă grăsime în timp ce îl faci, cantitatea de grăsime pe care o pierzi încă este aproape în totalitate dependentă de al tău deficit caloric.

Corpul nostru este foarte inteligent.

Pierderea în greutate ndtv

Dacă arzi mai multă grăsime în timpul exercițiilor, vei arde mai multă glucoză în repaus și viceversa. Cred că adevărata dispută este despre tipul de cardio care arde mai mult calorii pe minut.

Orice tip de exercițiu consumă energie. Doar un lucru este diferit. Rata consumului de energie. Exercițiul care folosește partea de rezistență a mușchilor are nevoie de oxigen.

În acel caz, da, intensitatea înaltă câștigă mereu. Orice este de intensitate înaltă, bineînțeles că arde mai multe calorii decât vesiunea sa de intensitate mai scăzută. Dar asta nu o face superioară pentru pierderea de grăsime. Ce arzi în jumătate de oră de cardio nebunesc de intens, poți arde într-o oră de mers alert.

O oră de mers pe jos arde de calorii de asemenea. Dacă arzi același număr de calorii, mersul este la fel de eficient pentru pierderea de grăsime, doar că necesită mai mult timp. Calorii Țintă Recomand să țintești spre arderea a calorii per kilogram la fiecare sesiune de cardio.

Deci dacă ai 81 de kg, ai ținti spre de calorii per sesiune. Este o cantitate rezonabilă, nu ar trebui să dureze prea mult pentru a o completa și va rezulta într-o creștere proporțional mai mică a apetitului comparativ cu numărul de calorii arse. Uite ce poți face: Mersul pe jos Asta fac eu, personal. Mă străduiesc să fac aproximativ de pași pe zi.

Pentru fiecare kilometru pe care îl parcurgi, arzi la fel de multe calorii ca greutatea ta corporală în kilograme aproximativ. Alergatul Alergatul arde la fel de multe calorii precum mersul pe jos, în raport cu distanța, dar o faci în mai puțin timp. Dacă ești un atlet de forță, să știi că alergatul este un tip de cardio care produce intensitate scăzută pentru pierderea de grăsime de multe daune musculare, pentru că picioarele îți lovesc pământul în mod repetat.

Asta interferează cu recuperarea, deci este mai dificil de potrivit între sesiunile de antrenament pentru picioare. Înotul Înotul este grozav. Îți lucrează întregul corp și este un tip de cardio care antrenează partea superioară a corpului mai mult decât pe cea inferioară. Jumătate de oră de înot arde aproximativ de calorii. Sprinturile Dacă îți place intensitatea înaltă poți face sprinturi de două ori pe săptămână. Zece sprinturi de de metri vor arde aproximativ de calorii. Antrenament de Intensitate Ridicată pe Intervale HIIT folosind un aparat de cardio Antrenamentul de Intensitate Ridicată pe o bicicletă este probabil cel mai bun tip de cardio pe care îl poți face înăuntru.

Poți folosi orice aparat de cardio pentru HIIT bandă pentru alergat, bicicletă, eliptică, aparat de ramat, etc. Alternativ, ai putea sări coarda sau să faci niște circuite precum Tabata, Insanity sau P90X.

Asevedeași